Tromsö 2012 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tromsö 2012

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tromsö 2012

Har turen att få åka upp till Tromsö nu i juni som ett pris i en tävling. Dessvärre är det än så länge endast en inplanerad fiskedag och jag åker upp ensam, så att köpa till några extra guidade dagar blir alledeles för dyrt för mig som student. Då det blir första gången jag åker till Norge så vill jag heller inte hyra båt och åka ut ensam.

Nu till frågorna. Är det någon som kommer att vara i Tromsö eller i närliggande områden i mitten av juni som jag skulle kunna få hänga med? Jag blir väldigt glad även om det endast skulle röra sig om en extra fiskedag. Självfallet delar jag på era kostnader och kan lägga till lite extra. Jag kan även tänka mig att betala en human summa för en privatguidning. Alla förslag tas tacksamt emot, vill så gärna kunna fiska i några dagar utan att behöva betala en mindre förmögenhet, speciellt när man ändå åker så långt.

Kan presentera mig mer ordentligt vid intresse via PM eller mail

Tänkte även se efter hur det är med landfisket i dessa områden. Tips på metoder och platser tas mycket tacksamt emot, om det ens går att bedriva ett någorlunda bra landfiske?

Tack på förhand!
    www.custombaits.se

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Makro, 2011-06-14, 10:12
9 svar
1 469 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman

Startad av olander91, 2011-10-18, 09:20
6 svar
1 464 visningar