Hej!
Vill bara dela med mig av en mycket trevlig och välordnad resa.
Jag och fiskepolaren bestämde oss för att bjuda med våra fäder på en fiskeweekend och snackade runt lite på sportfiskemässan.
Då båda gubbarna har dåliga knän och fiskelusten tryter av och an under dagen valde vi bort åland och båtfisket.
Hittade då hökensås semesterby som erbjuder P&T-fiske.
Köpte ett paket för 1090:-/person där det då ingick stuga för 4st, 2 middagar och 2 frukost.
Stugan var i mer eller mindre ny, helt ren, fräsch och trevlig och hade allt man kan kräva.
Maten var mycket bra och det var inga problem att byta en middag mot en lunch, och att kocken var störtskön gjorde ju inte saken sämre.
Fisket var mycket bra, alla fick fisk vilket var en kul bonus.
Totalt fångade vi 11st, 9st regnbågar med snittstorlek om ca 2,5kg och 2st öringar på ca 1,5kg.
Fångade även lite småöring runt 1hg och mindre som ej räknas...
Så vill ni göra något liknande kan jag varmt rekommendera det!
För mer information se www.hokensas.se
Skitfiske
Vill bara dela med mig av en mycket trevlig och välordnad resa.
Jag och fiskepolaren bestämde oss för att bjuda med våra fäder på en fiskeweekend och snackade runt lite på sportfiskemässan.
Då båda gubbarna har dåliga knän och fiskelusten tryter av och an under dagen valde vi bort åland och båtfisket.
Hittade då hökensås semesterby som erbjuder P&T-fiske.
Köpte ett paket för 1090:-/person där det då ingick stuga för 4st, 2 middagar och 2 frukost.
Stugan var i mer eller mindre ny, helt ren, fräsch och trevlig och hade allt man kan kräva.
Maten var mycket bra och det var inga problem att byta en middag mot en lunch, och att kocken var störtskön gjorde ju inte saken sämre.
Fisket var mycket bra, alla fick fisk vilket var en kul bonus.
Totalt fångade vi 11st, 9st regnbågar med snittstorlek om ca 2,5kg och 2st öringar på ca 1,5kg.
Fångade även lite småöring runt 1hg och mindre som ej räknas...
Så vill ni göra något liknande kan jag varmt rekommendera det!
För mer information se www.hokensas.se
Skitfiske