Tänkte bara tipsa om att Aftonbladet säljer en fiskebilaga plus en spinnare och wobbler den 2 och 3 juli, kul initiativ för att vara en kvällstidning.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Aftonbladets fiskebilaga
Collapse
X
-
Aftonbladets fiskebilaga
Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug LarsonTaggar: Ingen
-
Jag har inte sett annonsen själv men en kompis tipsade om det så jag tänkte sprida tipset vidare till er alla. Som det lät är det en Rapalawobbler eller liknande, och en spinnare. Kul att en kvällstidning gör en bilaga om fiske, det hade man inte väntat sig.Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Skruttapan Visa inläggUndra om det är lika mycke stavfel i den som det är på deras webbtidning
Du såg inte vad det var för vobblers?
Petey; Det är tillsammans med BeOutdoor, finns säkert info på deras sida.sigpic
Kommentera
-
Då tror jag hellre att jag köper vobblern den "ordinarie" vägen.
Jag har inte sett något som gör att jag känner för att överhuvudtaget gynna den tidningen. Om dom återgår att bli en nyhetstidning kanske, nu känns det som en dålig skvallertidning som bara gör ett försök att hitta någon ny vinkling på fiskets bekostnad.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggÄr sedan också mer än 25% sant så ligger dom nog i topp bland kvällstidningarna.
Petey; Det är tillsammans med BeOutdoor, finns säkert info på deras sida.Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
|
29 svar
4 669 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av Henke E