Fiskejournalen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskejournalen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag anser att FJ på senare tid har blivit en jävlar skittidning!! inte en artikel om mete i senaste numret(gäddmete anser jag vara predatorfiske) medans de har 4 artiklar om fluga!!

började bli lite ivrig i våras för att se vad som skulle stå skrivet om mete under detta året, men där fick man ju stå med byxorna nere!! för iår så verkar som om det inte blir något med det! kan ju säga att jag inte tänker förlänga min prenumeration av denna tidning!

ne, nu ska jag sätta mig och läsa lite artiklar av martin bowler(I like!) och sen blir det påfyllning av karpbeståndet i växjösjön!
    Växjö Specimenklubb!

Kommentera

Ursprungligen postat av danne 1987 Visa inlägg
      Jag anser att FJ på senare tid har blivit en jävlar skittidning!! inte en artikel om mete i senaste numret(gäddmete anser jag vara predatorfiske) medans de har 4 artiklar om fluga!!

började bli lite ivrig i våras för att se vad som skulle stå skrivet om mete under detta året, men där fick man ju stå med byxorna nere!! för iår så verkar som om det inte blir något med det! kan ju säga att jag inte tänker förlänga min prenumeration av denna tidning!

ne, nu ska jag sätta mig och läsa lite artiklar av martin bowler(I like!) och sen blir det påfyllning av karpbeståndet i växjösjön!
      Ska ni plantera ut ?

Kommentera

Jepp! kommunen pytsar i 0,5-1kilos för i runda slängar 20- 25 000:- så jag tippar på att Jonas är påväg snart!
        Växjö Specimenklubb!

Kommentera

Ursprungligen postat av danne 1987 Visa inlägg
          Jepp! kommunen pytsar i 0,5-1kilos för i runda slängar 20- 25 000:- så jag tippar på att Jonas är påväg snart!
          Kul !

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
            Tror inte riktigt du ska se moderatorerna på sportfiskeforum som "fiskejournalen". Visst. Forumet ligger på deras hemsida och är ägt av dom. Men moderatorerna är liksom vanliga forumanvändare som fått chansen att bli moderatorer.
            Precis som vi på fiskesnack. Så gissar jag att det är iallaf.
            Representerar man ett forum som används av en större tidning så får man ju agera efter det, likaså skall ju tidningen se till att det inte skrivs skiyt för då är det dax att byta moderatorer eller forum. En moderator skall föregå med gott exempel och inte själv bryta mot regler som man senare sätter åt andra för. Så länge tidningen inte tar avstånd från påhoppen m.m. så får man ju räkna med att man kan bli bojkottad av många. Jag har redan fått flera att ta bort länkarna till tidningen. Men ännu har jag inte fåttbesked att man tar avstånd från påhopp på större grupp personer eller varför inte enkelt kalla det mobbing.
            Kust/klippfiskare fiskar främst gylta men även andra arter www.pofs.se
            Nu även blog på gylta.blogspot.com
            Glöm inte besöka foto & filmsidan www.fotopelle.se

Kommentera

Fiske-feber

Läste lite i den igår kväll och tycker hittils att den verkar trevlig. Fick känslan av att dom som skriver artiklarna och gör reportagen är jordnära fiskare som vet vad dom håller på med, samt vad dom lär ut i tidningen. Nu va i och för sig detta ett gammalt nummer som jag hittade hemma, nr 1- 07, men jag föll just för artikeln där om Ismete på storabborre med Audun F. Skolberg som har både enorm fantasi när det gäller egen utrustning samt kunskap!

/skitfiske..
              Brinner för naturen...

Kommentera

med det menar jag förstås att jag fattar att det är fiskare som håller på med tidningen men det behöver inte betyda jämt att man känner likasinnighet med personen som skrivit och arbetat ihop artikeln
                Brinner för naturen...

Kommentera

Bra tidning! många varierande artiklar Hoppas jag vinner "drömbåten" överlycklig om jag gjorde det det är verkligen en "drömbåt"!
                  Finns det en Gädda finns det alltid två.

Kommentera

Tidningen Land har oftast jättebra fiskerepotage. Speciellt nummer 7 fredag 12 februari i år he he.
                    Synd att man inte kan köpa den i handeln. Men är en prenumerations tidning.
                    Upplagan är på 224 300. Och läsare är på 583 000.
                    Man kan ringa till Land om man vill få tag i nåt ex där det finns artiklar om fiske. Numret är 08-588 365 13.
                    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

FJ har helt klart blivit den sämsta fisketidningen! För mycket flugfiske! .

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
                      29 svar
                      4 665 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E

Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
                      35 svar
                      10 742 visningar