Fiskejournalen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskejournalen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tycker också att tidningen tappat det mesta den en gång haft... Jag kommer inte att förlänga min prenumeration något mer.
    Jag har tecknat en prenumeration på fiskefeber istället som jag tycker är en mycket bättre tidning!

Kommentera

Farsan prenumenerar på Fiskejournalen så jag läser varje tidning som kommer hem i postlådan. Tidningen är okej, men inte så mycket mer enligt mig tyvärr! Allt för mycket "basic" artiklar gång på gång, skrivs om samma saker varenda gång i tex en gäddartikel.

Läser ibland Fiskefeber som en polare prenumenerar på och blir bra mycket mer inspirerad än vad jag blir när jag läser i Fiskejournalen, artiklarna är ofta lite mer djupare och går in på lite mer detaljer, som gör det otroligt mycket mer intressant!

Vill inte säga att Fiskejournalen är en dålig tidning, då den sjävlklart också har ett par läsvärda artiklar ibland! Fiskejournalens hemsida tycker jag annars är trevlig, med tävlingar och webb-tv och annat kul.

Kommentera

fick en prenumeration på pike and predator.Engelsk tidning.Tyngdpunkt på gädda men även en del gös och abborre.Får nog räkna med att det är ganska mycket gäddmete i dem men fisket med konstbeten är på frammarsch i england så det kommer nog vara en bra blandning ändå i den.Inte så tjock tidning en kollar man fiskefeber så även om det ofta känns som en bibel i tidningsformat när man får den i handen så märker man ju att det är ett normalt nummer +ett till med reklam

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
        29 svar
        4 662 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg Henke E
        av Henke E

Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
        35 svar
        10 735 visningar