Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Skarven med kunskap och utan lögner...
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Gösta Visa inlägg! I över 40 år har jag jobbat som journalist varav runt 15 som professionell tyckare (ledarskribent, politisk redaktör)."HalvDan var här"
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lausvik Visa inläggI de vatten jag har bäst egen kunskap om är det mer skarv och sämre fiske nu än vad det var för en 25-30 år sedan. Det är alldeles sant.Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
så var vi där igen då.. en säger si och en säger så och en och annan anklagar folk att komma med sanningar utan källkritik men kan samtidigt säga egna sanningar utan samma källkritik....allt beror bara på från vilket håll man väljer att se det...själv väljer jag att se det från mitt eget håll jag vill inte ha fågeljäveln här och skiter egentligen om den varit här sedan urminnes tider eller inte....debatterar man den bör man dock veta att det finns två helt skilda uppfattningar om hur det förhåller sig....men så var det det där med sanningarna, vem har rätt och fel??
en intressant studie kan ni läsa här...http://www.fiskevatten.se/Den_kinesi...2008-10-15.pdf
här försöker man bena ut vad som är rätt och inte...tyvärr är det nog färgat en del även detta men det kanske kan bena ut nåt för en del i alla fall....
de som med bestämdhet menar att sinensis häckat under alla tider i norra europa kan t.ex scrolla ned till sidan76...inga belägg finns enligt denna studie utom ett fossilt fynd 3000 år gammalt vid svarta havet....allt tyder på att sinensis ej häckat i östersjöområdet
under förhistorisk tid...eller i nordvästra Europa före år 1400...fortfarande allt enligt denna studie....Senast ändrad av byggarn; 2016-08-27, 16:09.Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av RK99 Visa inläggDet gör dej inte mer trovärdig med tanke på så mycket ren skit man läser från journalister.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Pennywise Visa inläggDu kanske ska läsa vad han har skrivit innan du yttrar dig om hans trovärdighet.
Ursprungligen postat av Gösta Visa inlägg… I över 40 år har jag jobbat som journalist varav runt 15 som professionell tyckare (ledarskribent, politisk redaktör). … Gösta
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
|
29 svar
4 668 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av Henke E