Artiken ur Fiske för alla #8 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Artiken ur Fiske för alla #8

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Artiken ur Fiske för alla #8

Jag hittade en artikel jag vill läsa ur tidningen Fiske för alla, nummer 8 2012. Dock verkar den precis ha slutat säljas och nummer 9 är nu ute i butik. Hittar inte att man kan köpa gamla lösnummer heller. Någon som har tidningen som kan hjälpa mig eller vet hur jag kan få tag på denna?
    Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kolla på biblioteket, dom brukar ha de flesta tidningar.

Kommentera

Tyvärr hade de inte Fiske för alla på biblioteket här.
      Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kommentera

Ursprungligen postat av Team CTM Visa inlägg
        Jag hittade en artikel jag vill läsa ur tidningen Fiske för alla, nummer 8 2012. Dock verkar den precis ha slutat säljas och nummer 9 är nu ute i butik. Hittar inte att man kan köpa gamla lösnummer heller. Någon som har tidningen som kan hjälpa mig eller vet hur jag kan få tag på denna?
        Hej Mattias Svensson;

Mitt bästa tips är att du kontaktar Fiske För Allas prenumerationsavdelning och prenumererar på tidningen. Samtidigt kan du be dem skicka det önskade numret av FFA som du saknar. Alternativt kan du ringa till Annonsavdelningen eller Redaktionen och fråga dem till råds.

Go for the Big Ones!

Old Firehand

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
          Hej Mattias Svensson;

Mitt bästa tips är att du kontaktar Fiske För Allas prenumerationsavdelning och prenumererar på tidningen. Samtidigt kan du be dem skicka det önskade numret av FFA som du saknar. Alternativt kan du ringa till Annonsavdelningen eller Redaktionen och fråga dem till råds.

Go for the Big Ones!

Old Firehand

www.trumman.com
          Jag är inte sugen att prenumerera på Fiske för alla då jag inte tycker de är värda pengarna, det vet jag inte om jag tycker någon av de svenska fisketidningarna gör. Jag vill läsa en artikel och vill betala för en tidning, alternativt om de nu inte går att få tag i vilket det inte verkar som eftersom de ínte säljer gamla nummer på hemsidan så får jag väl hoppas att någon scannar artikeln jag vill ha och läsa den på det viset..

Kommentera

När det gäller böcker kan man bestämma dem från andra bibliotek. Kolla om det går att göra det med tidningen i frågan. Annars om du kan vänta till jag kommer hem (jag ska åka hem om nån vecka men efter nyår år jag mer ledig) jag kan åka till bibblan och kopiera den artikel som du är intresserad av.

Men då får du "hjälpa" mig att komma ihåg genom att PM:a mig den 1 jan.

Ha det bra!
            Tight lines!
            CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
            29 svar
            4 666 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg Henke E
            av Henke E

Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
            35 svar
            10 750 visningar