Jag hittade en artikel jag vill läsa ur tidningen Fiske för alla, nummer 8 2012. Dock verkar den precis ha slutat säljas och nummer 9 är nu ute i butik. Hittar inte att man kan köpa gamla lösnummer heller. Någon som har tidningen som kan hjälpa mig eller vet hur jag kan få tag på denna?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Artiken ur Fiske för alla #8
Collapse
X
-
Artiken ur Fiske för alla #8
Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).Taggar: Ingen
-
Tyvärr hade de inte Fiske för alla på biblioteket här.Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Team CTM Visa inläggJag hittade en artikel jag vill läsa ur tidningen Fiske för alla, nummer 8 2012. Dock verkar den precis ha slutat säljas och nummer 9 är nu ute i butik. Hittar inte att man kan köpa gamla lösnummer heller. Någon som har tidningen som kan hjälpa mig eller vet hur jag kan få tag på denna?
Mitt bästa tips är att du kontaktar Fiske För Allas prenumerationsavdelning och prenumererar på tidningen. Samtidigt kan du be dem skicka det önskade numret av FFA som du saknar. Alternativt kan du ringa till Annonsavdelningen eller Redaktionen och fråga dem till råds.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej Mattias Svensson;
Mitt bästa tips är att du kontaktar Fiske För Allas prenumerationsavdelning och prenumererar på tidningen. Samtidigt kan du be dem skicka det önskade numret av FFA som du saknar. Alternativt kan du ringa till Annonsavdelningen eller Redaktionen och fråga dem till råds.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.comGå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).
Kommentera
-
När det gäller böcker kan man bestämma dem från andra bibliotek. Kolla om det går att göra det med tidningen i frågan. Annars om du kan vänta till jag kommer hem (jag ska åka hem om nån vecka men efter nyår år jag mer ledig) jag kan åka till bibblan och kopiera den artikel som du är intresserad av.
Men då får du "hjälpa" mig att komma ihåg genom att PM:a mig den 1 jan.
Ha det bra!Tight lines!
CDan
Proffs på att lära masken att simma.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Abramis Brama, 2014-11-02, 18:39
|
29 svar
4 666 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av Henke E