Jerkskadad: snabbkoppling till elmotorn - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerkskadad: snabbkoppling till elmotorn

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jerkskadad: snabbkoppling till elmotorn

Idag var jag nere hos Anders på cityfiske och beställde en snabbkoppling till elmotorn. Vi har haft en minst sagt sämre lösning som vi kört med ett tag men idag fick jag tummen ur och beställde lite riktiga grejer. Anders hade fått in en del nya prylar som var intressant. ABU har släppt lite nya färger på sina plåtdrag . Andreas har givetvis redan inhandlat dessa. Lite roligt var att de släppt atom i tånglake mönster. Anders har även köpt in ett parti med äldre strikepro spö. Många gillar de äldre spöna med de gröna klingorna och Anders har nu de flesta modellerna som han säljer för 700:- styck vilket är hyffsat billigt. Jag tittade lite på sebiles nya beten men de färger och modeller som han hade kvar var inte riktigt i min smak. Jag var ute efter soft magic swimmer i abborremönster men de hade han inte inne. Jag har även kikat lite på Undospoon men den hyllan gapade tom, slutsålt direkt. Lite nya kataloger fick jag med mig hem så ikväll blir det lite läsning i soffan.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://jerkskadad.blogspot.com

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 802 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 260 visningar