Charlestown Pirates: Charlestown Pirates till Gäddfestivalen i Fryken! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Charlestown Pirates: Charlestown Pirates till Gäddfestivalen i Fryken!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Charlestown Pirates: Charlestown Pirates till Gäddfestivalen i Fryken!

    Ja gott folk, ni läste rätt! Charlestown Pirates ska delta i 2010 års upplaga av gäddfestivalen i Fryken! Charlestown Pirates kommer att ställa upp med starkast möjliga lag i tävlingen och de som fått förtroendet att försvara färgerna är: Kapten: Ricardo Vice Kapten: Jernikov Vice Kapten Fruity Bloggen har naturligtvis intervjuat lagdeltagarna för att få höra hur snacket går! Intervju med Ricardo Bloggen: Hur känns det att som nykomling inför säsongen nu vara kapten för Pirates i gäddfestivalen? Ricardo: Det känns otroligt stort och jag vet att det är många som är avundsjuka på mig. Till alla dom vill jag bara poängtera att det är otroligt hårt arbete som ligger bakom. Bloggen: Ja du har ju gjort något av en kometkarriär här i laget, men vad tror du om Pirates chanser i tävlingen? Ricardo: Det är ett otroligt starkt startfält i år men självklart tillhör vi förhandsfavoriterna. Dessutom har jag stor tilltro till besättningen, både Jernikov och Fruity är otroligt kompetenta fiskare! Bloggen: Okej, tack för att du tog dig tid, lycka till! Ricardo: Önska det till någon som behöver det (Zlatan smile) Intervju med Jernikov Bloggen: Du är något av en trotjänare i Pirates, tröttnar du aldrig? Jernikov: Nej aldrig! Jag har ett outtröttligt fiskeintresse och jag kommer inte ge mig förrän min flytoverall hissas upp i taket! Bloggen: Okej, det var något nytt... Vad tror du om Pirates chanser? Jernikov: Jag vet egentligen inte vilket av de andra lagen som skulle kunna hota oss. Vi har ett komplett lag och en bredd som jag tror blir svår att matcha! Bloggen: Okej tack så mycket för din tid! Jernikov: Skit ner dig! Intervju med Fruity Bloggen: Fruity du är väl kanske den största överaskningen i truppen med tanke på att du har det lägsta PB:t på gädda? Fruity: Jo men sen är jag ju också den enda i laget med ett riktigt jobb. Dessutom har jag en enorm kapacitet och har flera gånger blivit beskriven som sveriges största sportfiske-talang. Jag bara väntar på det verkliga genombrottet! Bloggen: Okej, intressant! Vad tror du om era chanser? Fruity: Jag tror att det kommer bli en hård fajt ända in till mållinjen men jag är samtidigt övertygad om att vi kommer att stå som segrare när den feta damen sjunger! Bloggen: Okej tack för att du ville prata med oss! Fruity: Din mamma... Bloggen önskar de trevliga och självsäkra deltagarna lycka till! Bär fanan högt! Forza Charlestown Pirates!

    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 444 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 090 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X