Vekslende vær har gjort at isforholdene har vært veldig varierende i det siste, men etter ett par netter med skikkelig kulde, var det endelig gangbar is på godplassen min, nesten i hvertfall. 5 cm er vel ikke akkurat tykk is på Steinsfjorden....
Har vært ganske utbrent på fiske i det siste, så det var godt med ett par uker med minimal fisketid for å få tilbake motivasjonen igjen. Dette var dessuten sesongens ørtende tur uten fisk over 5 kg, så det var godt å endelig kunne heise opp en bra madam!
Den som venter på noe godt osv...
Fisken var kort, bare 101 cm lang, men med den buken snakker vi godt over 6 kg.
8820 gram. Endelig løsnet det litt!
Fikk 6 gjedder til, med snittvekt på mellom 2 og 3 kg. Frustrerende i grunnen, i hvertfall når jeg ikke har all verdens med agn og plassen jeg var på i dag ikke akkurat er kjent for å levere mye mort.. Men får ikke klage..
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Har vært ganske utbrent på fiske i det siste, så det var godt med ett par uker med minimal fisketid for å få tilbake motivasjonen igjen. Dette var dessuten sesongens ørtende tur uten fisk over 5 kg, så det var godt å endelig kunne heise opp en bra madam!
Den som venter på noe godt osv...
Fisken var kort, bare 101 cm lang, men med den buken snakker vi godt over 6 kg.
8820 gram. Endelig løsnet det litt!
Fikk 6 gjedder til, med snittvekt på mellom 2 og 3 kg. Frustrerende i grunnen, i hvertfall når jeg ikke har all verdens med agn og plassen jeg var på i dag ikke akkurat er kjent for å levere mye mort.. Men får ikke klage..
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)