Mangotsson: ÖDCC och ny sida på bloggen mm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mangotsson: ÖDCC och ny sida på bloggen mm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Mangotsson: ÖDCC och ny sida på bloggen mm

    Nu har jag och Erik Petersson anmält oss till karpfisketräffen i Östra dammen* som går under namnet ÖDCC. Jag har fiskat i Östra ett flertal tillfällen fram till 2005 och jag tycker att den lilla dammen* är den “sexigaste” karpsjön i Sverige. Jag ser verkligen fram emot detta event och att återigen besöka Östra. Denna helgen kommer garanterat att bli toppen! Det har varit på tapeten ett flertal gånger att besöka Östra, men det har aldrig blivit av. Varför vet jag inte, men nu har jag en riktigt bra anledning att åka ner. Även om en “tävling” inte är den ultimata situationen för att fånga fisk så tror jag att det kommer bli lite spöböj, både Erik och jag brukar vara riktiga flyt killar så jag tror vi har en bra chans att komma på pallplats.
    Numera finns det en ny sida på bloggen. Ett koncept som jag använt tidigare och i år tyckte jag att det var dags att ta upp det igen. Sidan heter “Tour 2012″ och där listar jag alla fiskepass, event och annat jag gjort under året. Jag har även med kommande saker och fisken, de sakerna är markerade med röd text.detta är egentligen en ganska meningslös sida, men jag tycker det är kul att hålla reda på vad som kommer och vad jag har klarat av efter ett år.
    I dag, söndag blir det inget fiske för min del, även om jag vet att det är fullt möjligt för isen har säkert minskat en del. I stället blir det att förbereda lite inför den kommande säsongen. Partiklar ska blötläggas, tafsar knytas och så ska jag rensa i frysen mm…
    Postat av Fredrik- Fredrik@mangotsson.se


    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 444 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 090 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X