Såg väderleksrapporten igårkväll och det såg alldeles för bra ut för att stanna inne på nyårsdagen. Lyckades lura med mig sambon ut på Ullungen imorse för lite pimpling!
storpimplarn!
*Nattens minusgrader har gett Ullungen en riktigt fin is som man skulle kunna spela elitbandy på.
sämre kan man må..
Den fantastiska förmiddagen resulterade i några fiskar, såg att det var ett gäng anglare ute också. Undrar om dom fick något??
Josse med en mordisk mört
Jag får ta tillbaka att bäckrödingen blev min siste fisk för året, det blev istället en borre. NU spikar jag fisket för året Resten av kvällen spenderar jag med min bättre halva och en plankstek.
*
Ha ett trevligt slut och gott nytt år!!
/Emil
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
storpimplarn!
*Nattens minusgrader har gett Ullungen en riktigt fin is som man skulle kunna spela elitbandy på.
sämre kan man må..
Den fantastiska förmiddagen resulterade i några fiskar, såg att det var ett gäng anglare ute också. Undrar om dom fick något??
Josse med en mordisk mört
Jag får ta tillbaka att bäckrödingen blev min siste fisk för året, det blev istället en borre. NU spikar jag fisket för året Resten av kvällen spenderar jag med min bättre halva och en plankstek.
*
Ha ett trevligt slut och gott nytt år!!
/Emil
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)