Idag fick jag hem min nya jacka och jag måste säga att första intrycket är riktigt bra. Jag testade den under regn och blåst på vägen till jobbet och den höll mig både varm och torr. Stort plus för den fina passformen och de tejpade blixtlåsen som höll fickorna torra. Det var riktigt gött med den fleecefodrade luvan som höll mig varm om mitt nysnaggade huvud. Igår pysslade jag ihop en provisorisk ställning att hänga mina Jerkar på när jag inte är ute. Eftersom jag mest fiskar i Blekinge och kalmarsund och använder olika beten på de olika ställena så är det fint att ha dom hängande så man lätt kan plocka i och ur de man ska ha med sig i hinken. När jag hängde upp dom så såg man rätt lätt vilka som tagit flest gäddor i år. I morgon har jag tänkt dra ihop en liten topp 5 lista så håll gluggarna öppna. Obs! Jag har än längre tid haft problem med vår laptop och gör alla inlägg från mobilen. Det är därför som bilderna ibland inte är i den storlek som de bör vara. Ny flashig iMac är på ingående så snart kommer allt bli som vanligt igen.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)