[FONT=Verdana]Kom till ljusne klockan 06,30 i morse tyckte det riktigt kändes att det skulle kunna
bli en bra dag. [/FONT][FONT=Verdana]Var helt själv på plats så tidigt, gjorde i ordning grejerna och tog en
kopp kaffe. [/FONT][FONT=Verdana]Började efter muren på tredje kastet var det en dit och drog lite försiktigt
i flugan men inget mer. [/FONT][FONT=Verdana]När klockan närmade sig 8 såg jag sälen som härjade runt
mitt i älven och bra precis samtidigt kom vinterns första snö![/FONT]
[FONT=Verdana]
Timmarna gick och vips var klockan 14.30 och jag packade ihop.[/FONT]
[FONT=Verdana]summa summarum fick jag en blänkare på ca 42cm och hade 7 hugg utöver det.[/FONT]
[FONT=Verdana]Öringen var idag riktigt försiktig och bara drog lite lätt i grejerna.[/FONT]
[FONT=Verdana]Vattnet är ännu lite över 6 grader så snart kan det bli bra känns det
som och då är jag där igen![/FONT]
[FONT=Verdana]Skit fiske på er!/ Stefan[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
bli en bra dag. [/FONT][FONT=Verdana]Var helt själv på plats så tidigt, gjorde i ordning grejerna och tog en
kopp kaffe. [/FONT][FONT=Verdana]Började efter muren på tredje kastet var det en dit och drog lite försiktigt
i flugan men inget mer. [/FONT][FONT=Verdana]När klockan närmade sig 8 såg jag sälen som härjade runt
mitt i älven och bra precis samtidigt kom vinterns första snö![/FONT]
[FONT=Verdana]
Timmarna gick och vips var klockan 14.30 och jag packade ihop.[/FONT]
[FONT=Verdana]summa summarum fick jag en blänkare på ca 42cm och hade 7 hugg utöver det.[/FONT]
[FONT=Verdana]Öringen var idag riktigt försiktig och bara drog lite lätt i grejerna.[/FONT]
[FONT=Verdana]Vattnet är ännu lite över 6 grader så snart kan det bli bra känns det
som och då är jag där igen![/FONT]
[FONT=Verdana]Skit fiske på er!/ Stefan[/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)