Jerkskadad: Sjuk - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerkskadad: Sjuk

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jerkskadad: Sjuk

Det händer inte mycket på bloggfronten nu. Jag har varit sjuk de senaste fem dagarna i en seg influensa. Nu har jag haft över 39 graders feber i samtliga dagar. Idag trodde jag verkligen att jag höll på att bli frisk men ikväll steg den över 39 igen. Jag har en del oavslutade arbeten som jag bara måste få gjort så fort jag blir frisk. I början av förra veckan plockade jag ner styrpulpeten för rattbyte och lackering. Lacken blev riktigt bra och Luisiratten satt som en smäck. Men nu står allt omonterat och gäddsäsongen kryper allt nämre. Mitt under min värsta kväll när febern låg över 40 grader så lyckades jag lägga ett bud på ett bete på tradera. Så i morgon hoppas jag att ett trevligt gummibete på lådan. Bild kommer så fort den anländer.

Tv utbudet är verkligen inte bra under förmiddagarna när febern har varit som lägst. Då sitter jag mest på youtube och kollar på fiskeklipp. Jag hittade det här för ett tag sedan och sån här får man ju ståpäls av.

Denna videon tillägnar jag flugfiskaren Andreas Malm som jag vet fullständigt sliter häcken av sig på jobbet nu när jag är sjuk. Dröm dig bort kompis!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    sigpic
    http://jerkskadad.blogspot.com

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 802 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 260 visningar