[FONT=Comic Sans MS]Inget fiske den här helgen heller [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Snart klättrar man ju på väggarna om inte det kommer en fin lördag.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Dock i väntan på det ovannämnda så tog jag Buddha (en av familjens hundar)[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]och körde till Ringsjön för en promenad och lite rekreation.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Till min glädje såg jag att vattennivån har stigit minst 20cm.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Nedre delen av rampen står åter långt under*vattenytan och[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]det verkar som det håller på att rätta till sig.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Man kan bara hoppas att de inte får förlängt tillstånd, och att de*inte tar[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]ut mer vatten för vidare underhåll i Bolmen.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Arbetet som var är i princip färdigt men man vill göra ytterligare [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]underhåll nu när det ändå är igång.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]*[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Conny[/FONT]
*
**
[FONT=Comic Sans MS]Snart klättrar man ju på väggarna om inte det kommer en fin lördag.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Dock i väntan på det ovannämnda så tog jag Buddha (en av familjens hundar)[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]och körde till Ringsjön för en promenad och lite rekreation.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Till min glädje såg jag att vattennivån har stigit minst 20cm.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Nedre delen av rampen står åter långt under*vattenytan och[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]det verkar som det håller på att rätta till sig.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Man kan bara hoppas att de inte får förlängt tillstånd, och att de*inte tar[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]ut mer vatten för vidare underhåll i Bolmen.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Arbetet som var är i princip färdigt men man vill göra ytterligare [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]underhåll nu när det ändå är igång.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]*[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Conny[/FONT]
*
**
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)