Gäddjägarn i Värmland: Nytt gäddbete på marknaden ;) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddjägarn i Värmland: Nytt gäddbete på marknaden ;)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gäddjägarn i Värmland: Nytt gäddbete på marknaden ;)

Jag, Christopher o hans granne Jimmy åkte ner till Daglösen för o trolla gös ikväll igen. Innan vi åkte ut tog vi ett bad o kastade med min nya boll som studsar på vattnet. Jag kastar till Christopher som missar bollen o den studsar med hög fart in i närmsta vass. Eller den hann aldrig riktigt in för i full fart kommer en gädda i 2,5 kgs klassen o slukar bollen i ett enormt plask. Vi blir ståendes med öppna munnar alla tre. Hur fan hann den med o ta den i den höga farten den studsade i. Vi hör att gäddan ä kvar i vassen så Christopher kastar dit en sten o då sticker den. Hittar bollen alldeles slemmig o med huggmärken på sig 20 m utanför oss sen så gäddan har gått i en cirkel runt oss innan den spottade ut bollen. Häftigt o se dä brutala hugget För er som undrar vad dä nya gäddbetet på marknaden heter så ska ni självklart få svar på dä. Waboba Extreme heter det o finns bara tillgänglig i orange, svart färg
    Trollingen gick inge vidare. 2 gösar blev dä. En va precis över måttet o en va under. Blev även en gädda på riktig wobbler

Waboba Extreme - ett måste för alla seriösa gäddfiskare

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
995 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 989 visningar