Tog mig chansen på ett morgonfiske idag, då inte vindarna var nå starka utan solen var framme och de var så gott som vindstilla. Åkte till de vanliga stället som jag besökte igår då de blev 5 gäddor med en topp på 3kg, efter några kast så small första på men de var en liten liten grön grej som ändå lossnade vid båten. Jag bytte bete till det bete som endast verkar leverera just nu, SMUTTLY DOG JR. Vinden kom lite lätt och blåste iväg båten utåt till djupare vatten, dock så hann jag kasta i de grunda partiet och sen fiska utåt, så ju närmare båten jag kom desto längre spinnstopp gjorde jag, och de gav resultat, ett slakhugg i högsta grad så SKÖN o HÄFTIG känsla de där, iaf väl framme vid båten efter en tids drillning då den ville vara kvar på botten så såg jag att de är nog årets största för året, och visst var det de
96cm och 5kg tung var den, och jag kan lova den SVALDE HELA SMUTTLYN,se bilderna nedan.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
96cm och 5kg tung var den, och jag kan lova den SVALDE HELA SMUTTLYN,se bilderna nedan.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)