Petey21: Pike Challenge 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Petey21: Pike Challenge 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Petey21: Pike Challenge 2009

Jag har, precis som tidigare, äran att sköta om hemsidan för Pike Challenge, och i skrivande stund är det lite mer än två månader innan årets upplaga går av stapeln. Denna gång går tävlingen ungefär två veckor tidigare än förra året, närmare bestämt den 15-16 maj. Nytt för i år är bland annat att vinnaren kvalificerar sig till IGFA Inshore World Championship i Florida 2010, och att det finns en speciell flugfiskeklass denna gång.

För egen del så hoppas jag och min kollega Fredrik i Team Pikepajka på revansch eftersom förra årets tävling slutade i snöplig sorti redan efter första tävlingsdagen, på grund av en havererad propeller. Förhoppningsvis händer detta inte igen, utan denna gång ska vi satsa på att vara med och fiska hårt i två dagar.

Kolla in hemsidan för mer info om tävlingen, kika på bilder från de tidigare årens tävlingar och inte minst för att anmäla er till tävlingen, skulle vara kul om några av mina bloggläsare har möjlighet att dyka upp.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
1 svar
982 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Marfal
av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
91 svar
6 823 visningar