Gjedde nr tjue over 11 kg! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gjedde nr tjue over 11 kg!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gjedde nr tjue over 11 kg!

Værmeldingene spådde regntunge skyer og vind, og når man er Gjeddefisker, er det kanskje det beste været man kan fiske i på denne tiden av året. Vanntemperaturen synker stadig, og var nå nede i 15 grader, så alt lå til rette for en fiskerik dag.

Det til tross. Det ble ikke mange fisker denne dagen. Tre gjedder så innsiden av båten, hvorav to av de veide 3-4 kg. Toppfisken derimot var av bra kaliber.

Jeg hadde dorget i noen timer uten napp, og satt helt i mine egne tanker da jeg brått hørte stanga riste i stangholderen. Den ellers så stive og kraftige Svartzonker signature 8,6 fot 40-140 grams stanga stod plutselig i 90 grader, og fisken var ikke til å rikke til å begynne med. Mange heftige utras vitnet om at dette var en ordentlig gris, og ganske oppskriftsmessig kom det tilslutt en diger skalle til syne i overflata.
    Gjedda var 112 cm, var i god kondisjon, og hadde ett enormt hode!

Botox-lepper! Dette må være den drøyeste kjeften jeg har sett på ei gjedde noen gang.

Skallen var ikke så aller verst den heller. Her gjør jeg meg klar til å ta selvutløserbilder. Man ser tydelig forskjell på kameraet foran og bak mobilen.

11110 gram og 112 cm!
    Gjedde nr tjue over 11 kg. Det er jeg jaggu godt fornøyd med!

Og med det var turen komplett. Det er så moro når man har flyt, og man fisker så utrolig mye bedre da enn når det går lenge mellom hver storfisk. Jeg er godt fornøyd med fiskeåret 2019, og det lenge før høstfisket har startet. Mon tro om det dukker opp flere griser i månedene som kommer.

Vi får se.....

Läs mer på bloggen
    PB
    Gjedde 9540 gr
    Sik 1800 gr
    Ørret 5720 gr
    Røye 2505 gr
    Abbor 1290 gr

www.mortenopsahl.blogspot.com

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 806 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 267 visningar