Färska undersökningar från Central institution of Fisheries Technology of Loch Pike påvisar att TPF-klibbor på båt, fiskelåda, bil motsvarande, ökar chanserna till stor fisk med över 53,7 procent!!!
En tydlig bild som påvisar sambandet mellan TPF-klibba och ökad stor gädda för användaren.
.
ThePikeFather säger:
“-Den erfarenhet jag har efter att ha skickat TPF-klibbor till världens alla hörn är enbart positiv. Många har hört av sig och och de som TPF-klibbat sin utrustning har som minst dubblerat tidigare PB-vikt på gädda. För de som är över 10 kilo som PB är ökningen 27,3%.”.
Total summering av undersökningen kommer under Q3 2018.
.
Svenska Jordbruksverket ställde sig först starkt kritiska till undersökningen men efter att ha tagit del av informationen säger informationschefen på Jordbruksverkets Fiskeridivision, Otto van der Schließendorfer så här:
“-Det ser alldeles fantastiskt ut. Varför har inte alla sportfiskare en TPF-klibba!?”.
Otto´s svar var enkelt. Varför har inte alla sportfiskare en TPF-klibba?
.
Tre av mina vänner skrev såhär.
.
Några andra vänner säger:
.
Större gäddor, mer kraft i båtmotorn, bättre gamer, roligare!
.
Så vill du öka din vikt på GÄDDA? Kom till ThePikeFather på Sportfiskemässan och få en gäddklibba med mycket mojo i!! C03:50 heter mässplatsen, varmt välkomna!
En liten familj TPF-klibbor.
.
.
Är du fortfarande inte övertygad?
En bild säger mer än tusen ord sägs det ju. Så efter att ha sett denna bilden kan du inte tveka längre. Kom till TPF och klibba upp dig inför vårfisket!
.
Allt gott!
//TPF
Läs mer på bloggen
En tydlig bild som påvisar sambandet mellan TPF-klibba och ökad stor gädda för användaren.
.
ThePikeFather säger:
“-Den erfarenhet jag har efter att ha skickat TPF-klibbor till världens alla hörn är enbart positiv. Många har hört av sig och och de som TPF-klibbat sin utrustning har som minst dubblerat tidigare PB-vikt på gädda. För de som är över 10 kilo som PB är ökningen 27,3%.”.
Total summering av undersökningen kommer under Q3 2018.
.
Svenska Jordbruksverket ställde sig först starkt kritiska till undersökningen men efter att ha tagit del av informationen säger informationschefen på Jordbruksverkets Fiskeridivision, Otto van der Schließendorfer så här:
“-Det ser alldeles fantastiskt ut. Varför har inte alla sportfiskare en TPF-klibba!?”.
Otto´s svar var enkelt. Varför har inte alla sportfiskare en TPF-klibba?
.
Tre av mina vänner skrev såhär.
.
Några andra vänner säger:
.
Större gäddor, mer kraft i båtmotorn, bättre gamer, roligare!
.
Så vill du öka din vikt på GÄDDA? Kom till ThePikeFather på Sportfiskemässan och få en gäddklibba med mycket mojo i!! C03:50 heter mässplatsen, varmt välkomna!
En liten familj TPF-klibbor.
.
.
Är du fortfarande inte övertygad?
En bild säger mer än tusen ord sägs det ju. Så efter att ha sett denna bilden kan du inte tveka längre. Kom till TPF och klibba upp dig inför vårfisket!
.
Allt gott!
//TPF
Läs mer på bloggen
Kommentera