Lowrance & ABU Garcia presenterar:
”Mitt namn är Tobias Fränstam och jag har sedan barnsben varit en riktigt inbiten sportfiskare. Jag har praktiskt taget fiskat alla arter och metoder men spinnfiske efter gädda och abborre har alltid varit min favorit. Under åren som gått har det blivit många fina tävlingsvinster och stora fiskar men den fångst jag minns mest är nog när jag fick en gädda på 16,4 kg på ett hemmagjort träbete.
Jag har även fått förmånen att vara en medlem i Team ABU Garcia och Lowrance ambassadör. I dessa samarbeten får jag pröva nya produkter och komma med önskemål och inspel kring allt från produktutveckling till marknadsstrategi. Det senaste som vi har gjort ihop är att spela in Youtube-produktionen Perch-Fight som går på youtube nu under mässan. Detta är en fisketävling där jag (och en än så länge hemlig lagmedlem) fiskar med Team ABU Garcia mot andra konkurrenter i branschen! Se till att hålla utkik när den 6 avsnitt långa produktionen startar nu till vårvintern.
Under årets Sportfiskemässa kan du delta i en tävling och vinna ett fiskeäventyr med mig och få fina produkter från Lowrance och ABU Garcia. Det enda som du behöver göra är att ta din entrébiljett och gå till Lowrance eller ABU Garcias monter. I dessa monterar kan du anmäla dig till tävlingen!
Tillsammans med de två vinnarna kommer vi gemensamt överens om en dag där vi åker och fiskar någonstans runt om i Sverige. Jag kommer lära ut mina bästa tips och trix och berätta hur jag planerar mina egna fisketurer.
Jag hoppas du vill delta och ser fram emot en trevlig dag på sjön.”
För att köpa din biljett, se Sportfiskemässan
Läs mer på bloggen