På lördagen var planen att åka vidare mot lysekil. Från första början var det fiske som stod på agendan men då vi numera visste att det skulle blåsa ordentligt så bestämde vi oss för att istället gå in och kolla på havetshus.
Det gick snabbt att bedriva tiden där inne. Titta och läsa om alla fiskar som fanns där. Otroligt många arter som man aldrig sett i verkligheten innan och som alla simmar i havet utanför.
Jag kan verkligen rekommendera ett besök hit om ni har vägarna förbi.
Fiskesugen blev bara större av detta och när vi var klara bestämde vi oss för att åka tillbaka till samma plats som kvällen innan.
Det var rätt lugnt på havet där på ett ställe så fiskespöna fick komma fram en liten stund trots allt. Detta resulterade i min första bleka även kallad lyrtorsk samt att Karin drog på en ordentlig stor grässnultra som blev PB.
På söndagen regnade det mest så det blev inte något fiske mer denna helgen.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Det gick snabbt att bedriva tiden där inne. Titta och läsa om alla fiskar som fanns där. Otroligt många arter som man aldrig sett i verkligheten innan och som alla simmar i havet utanför.
Jag kan verkligen rekommendera ett besök hit om ni har vägarna förbi.
Fiskesugen blev bara större av detta och när vi var klara bestämde vi oss för att åka tillbaka till samma plats som kvällen innan.
Det var rätt lugnt på havet där på ett ställe så fiskespöna fick komma fram en liten stund trots allt. Detta resulterade i min första bleka även kallad lyrtorsk samt att Karin drog på en ordentlig stor grässnultra som blev PB.
På söndagen regnade det mest så det blev inte något fiske mer denna helgen.
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Kommentera