Fotografier från de senaste fisketurerna - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fotografier från de senaste fisketurerna

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fotografier från de senaste fisketurerna

Här kommer en bildkavalkad från de senaste fisketurerna, ord är överflödiga...och så har det inte gått
    så värst bra för mig så jag kan inte komma på något att skriva de senaste 3 turerna, många timmars
    sittande, där jag stirrat mig tokig på flötet har resulterat i noll stycken napp. Frustrerande? Ja visst!
    *
    Men skam den som ger sig, snart kommer nappet jag drömt om och drömfisken sitter på kroken.
    Så här har fisket sett ut de senaste 4-5 turerna, gott sällskap kommer man långt med som tur är.
    *

*

*

Enda fisken jag varit uppriktigt lycklig att fånga, första och enda rudan för säsongen
    hittills på strax över kilot. Förhoppningsvis inte den sista.
    *

Daniel har fångat så många sutare att jag tappat räkningen, här är en av dem.
    *

Jag har också fångat en sutare, den här och rudan är de enda fiskarna jag fått
    (bortsett från små abborrar) på de senaste 4-5 fiskepassen. Roliga fighters det här.
    *

Martin lyckades också, fast det satt långt inne. Till slut krokade han en fin sutare som bjöd
    på en riktigt bra kamp och som Martin blev överlycklig att ha fångat efter en lååång torka.
    *

Daniel med en typisk Mogölen-ruda, lång och smal. Han har lyckats fånga två eller tre redan i år.
    *

Och karp kan han också fånga! Här är första för året för honom, en mindre individ på strax över 2 kg.
    *

Jag lyckas också fånga en karp, den här vägde strax under 3 kg har jag för mig.
    *

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 241 visningar