Fisket efter storgädda kan ibland kännas ganska hopplöst. Ofta ringer klockan under rätt så omänskliga tider och timmarna av sömn innan avfärd går i stort sett alltid att räkna på en hand… Förberedelserna inför ett pass görs under dygnets sista/första timmar, för att man skall ha allting redo när alarmet tjuter… Efter ett bompass känns det ofta som om all denna slit är förgäves. Men faktum kvarstår - Investerar man inte i tid, så kommer man knappast heller att nå några större framgångar.
Ni förstår kanske vad jag försöker säga…
Denna film ger inte riktigt en sann bild av hur fisket efter storgädda ser ut i verkligheten. Varje pass ger inte metersfisk, eller ens en gädda överhuvudtaget, men för att få ut gammalt material så beslöt vi oss för att släppa en lite längre snutt innehållande höjdpunkter från åren 2013-2015.
Så här har ni resultatet av några timmars kvälls-/nattsarbete hemma hos mig. Var så goda!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Ni förstår kanske vad jag försöker säga…
Denna film ger inte riktigt en sann bild av hur fisket efter storgädda ser ut i verkligheten. Varje pass ger inte metersfisk, eller ens en gädda överhuvudtaget, men för att få ut gammalt material så beslöt vi oss för att släppa en lite längre snutt innehållande höjdpunkter från åren 2013-2015.
Så här har ni resultatet av några timmars kvälls-/nattsarbete hemma hos mig. Var så goda!
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)