Like nummer 3000 på Facebook! Vem var det? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Like nummer 3000 på Facebook! Vem var det?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Like nummer 3000 på Facebook! Vem var det?

Like´s på Facebook, är det något att ha kanske du frågar dig?
    För mig är det det, det är väl en form av bekräftelse på att det man skriver och gör är uppskattat av andra än man själv. Sen 3000 följare på Facebook är kanske mest en skoj grej, men det gör mig i alla fall glad. Jag gädduppskattar var och en av er alla följare!
    Den magiska gränsen 3000 spräcktes av Magnus “Mange” Axelsson. Jag tänkte vi skulle bekanta oss lite med Magnus, vem är han? *Men framförallt, lyfta fram en av alla följare jag har. Det är ju trots allt tack vare Magnus och alla er andra jag delvis bloggar. *
    Så Grattis Magnus, eller rättare sagt, ett stort tack Magnus kanske man ska säga, du blev min följare nummer 3000 på Facebook. Välkommen i TPF-familjen.
    .

TPF: -Vad fick dig att följa TPF-bloggen? Hur hittade du dit?
    Mange: -Jag hittade din blogg av en ren slump för ca nått år sedan. Har läst lite då och då. Minns inte exakt hur jag hittade den, men gissar på att jag googlade på nåt.

Mange chillar. Fiske är inget för veklingar och då behöver man vila ibland.*

.

Jag hittade denna bilden bland Manges bilder. Det är ju inte utan det kommer en liten tår i ögat. Så vackert!! TPF-klibbor och beteshink i harmoni! *Hojta till om ni behöver klibbor gott folk, jag har inte många kvar. Men de som är kvar behöver nya hem. *
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 801 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 259 visningar