På mässan hade jag en tävling. Den som gissade rätt på hur många krokspetsar jag hade stoppat ner tillsammans med lite andra saker skulle vinna mitt och CaesarLuresMickes kärleksbete.
Mycket kärlek i detta bete. Paddel i min egen färg “Årgångsvinet. Ena sidan med TPF i guld och den andra sidan med CL. Ett mästerverk!
.
Det var två spinnare i glasburken med trekrok.
57 trekrokar = 171.
5 jigskallar. Alltså totalt 182 krokspetsar.
.
Fick många bra gissningar. Jesper Fröberg dunkade in gissning på 177, Marcus Sundin 180, John Hedengren 183. Turputten Jacob Silow som vinner alla tävlingar var såklart också nära med sin gissning på 179.
Men vi kan bara ha en vinnare och den personen nailade helt rätt svar. 182 krokspetsar!! På pricken rätt! Ett stort grattis till Adam Appelgren.
.
Adam har god smak när det kommer till fiske som ni ser på bilden. *
.
Jag har redan fått Adams adress, så kommer jag ihåg postar jag betet imorgon eller onsdag. Ser fram emot bilder på massor med gäddor med Kärleksbetet i munnen.
.
Stort grattis Adam och tack till alla 104 personer som var med och tävlade.
.
Allt gott!
//TPF
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Mycket kärlek i detta bete. Paddel i min egen färg “Årgångsvinet. Ena sidan med TPF i guld och den andra sidan med CL. Ett mästerverk!
.
Det var två spinnare i glasburken med trekrok.
57 trekrokar = 171.
5 jigskallar. Alltså totalt 182 krokspetsar.
.
Fick många bra gissningar. Jesper Fröberg dunkade in gissning på 177, Marcus Sundin 180, John Hedengren 183. Turputten Jacob Silow som vinner alla tävlingar var såklart också nära med sin gissning på 179.
Men vi kan bara ha en vinnare och den personen nailade helt rätt svar. 182 krokspetsar!! På pricken rätt! Ett stort grattis till Adam Appelgren.
.
Adam har god smak när det kommer till fiske som ni ser på bilden. *
.
Jag har redan fått Adams adress, så kommer jag ihåg postar jag betet imorgon eller onsdag. Ser fram emot bilder på massor med gäddor med Kärleksbetet i munnen.
.
Stort grattis Adam och tack till alla 104 personer som var med och tävlade.
.
Allt gott!
//TPF
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)