6 heta tips inför sportfiskemässan! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

6 heta tips inför sportfiskemässan!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • 6 heta tips inför sportfiskemässan!

    Hej.
    Imorn slår Sportfiskemässan äntligen upp portarna och arrangemanget håller på fram tills på söndag! Som vanligt kommer det vara stort utbud av intressanta föredrag, tävlingar, scenframträdande och framförallt produktnyheter!
    Skall du på mässan? I så fall tycker jag du skall spana in mina sex favoriter som finns utställda!

    1. Villain – ABUs hetaste spöserie. Jag kan inte säga annat än att jag fullkomligt älskar denna serie både för gädd- och abborrfisket. Detta är inga ”försvenskade” spön med långa bakhandtag och klumpiga spögrepp framför rullfästet. Detta är riktiga basspön av finaste kolfiber med lätta klingor och de bästa komponenterna rätt igenom. Måste ses!

    2. Revo Toro Beast – Enough said. Denna rulle är redan en klassisker. Om du fiskar med en 6000 Ambassadeur från ungdomsåren är detta motsvarigheten fast i lågprofil. Tillförlitlig, slitstark, kraftfull!

    3. Revo haspelrullar. ABU har kommit med ett gäng nya Revo haspelrullar. Kvalitén på dessa modeller är enastående – bland det bästa marknaden kan erbjuda!

    4. Motorguide X3 – Sveriges absolut bästa elmotor sett till priset, en 45″ 55a har 5560kr som rekommenderat utpris till kund. Detta är guldklimparnas guldklimp men få eller knappt några kommer förstå hur bra denna modell verkligen är.

    5. Nitro Z18 – Ett av världens bästa fiskebåtsfabrikat har precis bytt ut hela Z-seriens lineup och här är minstingen i storlek men inte fishatility. Ett grymt åk!

    6. Structure Scan 3D – Förmodligen den hetaste prylen för den dedikerade abborrfiskaren. Gillar du som jag att se struktur på botten och hitta kräftornas gömslen har du kommit en bra bit på väg bara genom att ha 3D i båten.



    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 208 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X