Baitlove föds! Premiär idag! 13/3-16 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Baitlove föds! Premiär idag! 13/3-16

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Baitlove föds! Premiär idag! 13/3-16

Jag är stolt som en tupp just nu! Äntligen kör vi Baitlove öppen för allt och alla!
    Under många år har jag haft tankar på en hemsida. En hemsida som rymmer allt och inget om beten och dess skapare. Under en fika med min vän Mattias J Fors berättade jag om mina tankar för ett tag sen. Om det var i somras, sensommar eller något. Mattias uppskattade idén stort och efter det har det varit många skisser, snack, ritningar till där vi är idag! Baitlove föds!

Så jäuvfla skoj! En bra bit över 100 betesbyggare som sagt de vill vara med och fler tillkommer hela tiden. Vi vill med Baitlove skapa en sida där besökare kan söka efter nya beten, få konkret fakta om byggare och beten. Vi har massor med idéer, siten har under skapandet förändrats hela tiden och det kommer den fortsätta göra.

IDAG är det sööööndag!! Baitlove födelse 2016-03-13. Yay!
    .
    Hela projektet drivs ju som ett kärleksprojekt och all tid är vår privata vid sidan av familj, jobb och fiske. Både jag och Mattias har plöjt ner ett gäng hundra timmar på siten och jobb kring den. Känns så fantastiskt att äntligen kunna visa vart vi bär av med sidan. Då vi är i uppstarten är det cirka 20-30 byggare så är upplagda till en början, men vi har fler som väntar på att vi ska pluppa upp dem på siten. Så kika in lite då och då, siten växer hela tiden.

http://www.baitlove.com funkar lika bra på din kompjuter som padda, telebobo.. bara o Baitlove:a beten när du behöver.

Alla typer av beten kommer finnas på Baitlove, idag enbart handgjort och av folk vi gillar.
    .
    Baitlove kommer finnas på plats på Sportfiskemässan 18-20/3 på Stockholmsmässan/Älvsjömässan. Bara att komma förbi och säga hej och kika på vilka vi är. Baitlove kommer sitta på bloggatan!
    .
    Så mitt och Mattias kärleksbarn finns nu att beskåda, in och kika! Hoppas ni gillar det och håller ut till alla betesbyggare och alla foton är på plats. Så ser vi fram emot Baitlove 2.0 som kommer framöver! *
    .
    Allt gott!
    //TPF

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 841 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 324 visningar