gavleoring: Mix | Ge en gåva till ditt barn - sportfiske! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gavleoring: Mix | Ge en gåva till ditt barn - sportfiske!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • gavleoring: Mix | Ge en gåva till ditt barn - sportfiske!

    [FONT=Verdana]Sortering av drag[/FONT]
    [FONT=Verdana]Har i år fiskat mycket tillsammans med min son som nu är fyra och ett halvt år gammal! Jag har vuxna barn som jag också fiskat med tidigare, men de blev inte intresserade av fisket på samma sätt som min son Nisse. Har ofta funderat på om det var[/FONT][FONT=Verdana] [/FONT]jag[FONT=Verdana] [/FONT][FONT=Verdana]som fick dom att tröttna? Jag kan ju fiska en arbetsdag och lite till, sedan fortsätta ännu en dag men utan att lyckas kroka nåt! Den stora skillnaden vad det gäller mig och sättet att vara ute vid vattnet i dag mot förr är att när man har barn med sig, så fiskar INTE jag![/FONT][FONT=Verdana] [/FONT]
    [FONT=Verdana]



    Jovisst kastar jag också lite men fokus ligger på vad Nisse behöver hjälp och stöd med. Visst har han(vi) kastat bort beten, och javisst har det kokat uppe i håret ibland men då har jag räknat till 10 både en och fem gånger men sedan har vi fortsatt. [/FONT][FONT=Verdana]Låt barnen fiska med billiga drag till en början, för när dom startar är det i alla fall kastandet som prioriteras. Likaså körde vi utan krok i början, för säkerhets skull – men med allt säkrare kast av den lilla fiskaren så övergick vi till skarpt läge och vassa krokar![/FONT]
    [FONT=Verdana]
    När jag var en yngre förälder så var fångsten allt vid fiske, oavsett om jag hade barn med mig eller inte! Idag är det inte så, i alla fall inte när det är han och jag! Och det har betalat sig många gånger – i dag är det min lilla fiskekompis som frågar om vi ska fiska! Många gånger när fisket varit dåligt så har jag velat avsluta men då har jag fått svaret – Pappa, en liten stund till, det nappar snart! Så ta med era barn på fiske – och låt dom fiska, inte du!

    Skitfiske på er!


    [/FONT]


    [FONT=Verdana]Man lär ju hänga med[/FONT]
    [FONT=Verdana]Ingen öring men men,,,[/FONT]
    [FONT=Verdana]Nu ska här sågas![/FONT]

    [FONT=Verdana][/FONT]
    [FONT=Verdana]Där satt den![/FONT]

    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X