ThePikeFather: BetesByggarKvällen. Du som kommer, LÄS DETTA! 23/10-15. Vad vill du ä - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: BetesByggarKvällen. Du som kommer, LÄS DETTA! 23/10-15. Vad vill du ä

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: BetesByggarKvällen. Du som kommer, LÄS DETTA! 23/10-15. Vad vill du ä

Det börjar dra ihop sig inför BetesByggarKvällen på Sjörök den 23/10-15, kvällen innan SM-finalen i gädda.
    .
    Läs gärna all text i detta inlägg, har du frågor efter att ha läst, kontakta mig. *
    .
    Jag tänker att alla närvarande kommer äta tillsammans! Därför har jag fixat ett bra erbjudande till oss.
    Äter man inte pizza eller vill ha ngt annat så går det såklart att lösa. Pizza och erbjudandet är enbart för att underlätta för oss, och det är till ett förmånligt pris erbjudet av Johan och Sjörök. *
    .
    Jag har alltså tillsammans med Johan på Sjörök satt ihop ett förmånligt erbjudande till alla närvarande. Sjörök serverar riktigt schyssta pizzor, finpizzor kan man väl kalla dem med enbart de finfinaste råvarorna. Sen ligger restaurangen perfekt i Karlskrona hamn!

Erbjudandet lyder:
    1 pizza plus dryck (Öl eller vin, alkoholfritt alternativ finnes såklart!) 160:-
    Pizzorna vi har att välja på är:
    Capricciosa –*Tegelro?kt skinka, champinjoner*
    Pelle stark –*Salami, tegelro?kt skinka, soltorkade tomater, jalapen?os, tabasco*
    Oves kantarellpizza –*Kantareller, bacon och va?sterbottenost*
    Marcus –*Salami, tegelro?kt skinka, soltorkade tomater, krona?rtskocka*

Marinara –*Ra?kor, baby octopus, sjo?gra?s aga-aga, lo?k, parmesan, vitlo?k.

Redan sugen. *
    .
    Upplägget är följande:
    Jag har bokat bord för hela sällskapet från klockan 18. Jag kommer finnas på plats då och ta emot er. Sen tar vi en öl, cola och snackar fiske och byter eller köper beten av varann. Sen blir det pizzamiddag och mer snack. Vill man bara snacka går det såklart bra också. * * Vi tar det lite som det kommer. Restaurangen har även öppet för andra middagsgäster, bara så alla vet. Jag har alltså inte abonnerat hela lokalen. *

Så tanken med BBK är att vi ska ha en social kväll och snacka och ha trevligt. Sen kommer 10 betesbyggare och snackar och de betesbyggare som vill har såklart möjlighet att sälja sina beten. Det är alltså ingen mässa eller så.
    Tänk enkelt och förutsättningslöst. MEN med den fantastiska möjligheten att du kan ta med dig några beten och byta med andra samt köpa av de betesbyggare som säljer.
    —————————————————————————————————————————
    Till betesbyggarna:*
    Det kommer finnas ett mindre rum med ett bord som vi får tillgång till. Där kan man om man önskar lägga upp lite beten som man vill visa/sälja. Annars är ni alla vettiga människor, så vi tar det lite som det kommer. Jag har aldrig varit på Sjörök själv, så vet inte hur lokalen ser ut, men Johan som arbetar där är hur trevlig som helst, så allt går att lösa. Men ni behöver alltså inte ha med er reklammaterial som vepor och montrar. *
    —————————————————————————————————————————
    Enkelt och trevligt!

Adress
    Skeppsbrokajen 4
    371 33 Karlskrona.
    .
    Har DU frågor, bara o höra av dig till mig!
    Det finns fortfarande plats kvar, så önskar du närvara, hör av dig! *
    .
    Vi som osat och kommer är:*
    [LIST=1][*]Klas Skoglund, TPF
    2. Tobias Larson
    3. Peter Söderlund, a
    4. Leffe R Eriksson, a
    5. Fredrik Eriksson
    6. Robert Gäddai Knight Karlström
    7. Tobias Gren, b
    8. Otto Petersson, b
    9. Christian Johansson, b
    10. Leif Green, b
    11. Emil Larsen. (Masjävlar).
    12. Toni Niemi, c
    13. Roger Karlsson, c.
    14. Jonathan Argarius,
    15. Henrik Gerdin,
    16. Hanna Caroline Johansson, d
    17. Johan Lundgren, d
    18. Fredrik Stjärnkvist, e
    19. Jörgen Lind, e
    20. Mattias Fors. f.
    21. Jonas Nielsen.
    22. Daniel Pettersson.g. (Team*söder om söder)
    23. Sebban. g*(Team*söder om söder)
    24. Bernt.g.*(Team*söder om söder)
    25. Micke udehn h. (Den onde den gode den fule)
    26. Markus udehn h.
    27. Anton berglund h.
    28. Håkan järnehov h,
    29. Håkan nordberg h.
    30. Björn enenge h.
    31. Martin Stålhammar*
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 779 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 237 visningar