[FONT=helvetica]Jag och patrik drog för att spana efter lite allt möjligt i en hamn. [/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Ett litet mål var att hitta en tångspigg åt mig, vilka har blivit något av en ny nemesis för mig. Dom vill bara inte hugga... [/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]"Men dom är hur lätta som helst" skanderar halva Sverige.. Jag är inte bitter. [/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Och visst var dom på plats. Men som vanligt gled dom undan, gömde sig under båtar och höll på.[/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Patrik tramsade med stora skrubbor på mikro utrustning och jag gick lös på mina älskade stubbar istället.[/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Roligast för kvällen blev helt klart ett monster till storspigg som dök ,upp. 8,4 cm, nytt pb (är jag den ända som håller koll på mitt storspiggs rekord?)[/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica][/FONT][FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Ett litet mål var att hitta en tångspigg åt mig, vilka har blivit något av en ny nemesis för mig. Dom vill bara inte hugga... [/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]"Men dom är hur lätta som helst" skanderar halva Sverige.. Jag är inte bitter. [/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Och visst var dom på plats. Men som vanligt gled dom undan, gömde sig under båtar och höll på.[/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Patrik tramsade med stora skrubbor på mikro utrustning och jag gick lös på mina älskade stubbar istället.[/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Roligast för kvällen blev helt klart ett monster till storspigg som dök ,upp. 8,4 cm, nytt pb (är jag den ända som håller koll på mitt storspiggs rekord?)[/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Jag fick: Storspigg:1st 8,4 cm. Svart smörbult: 1st Skrubba: 1st Sandstubb: 9st varav 7>7cm![/FONT]
[FONT=helvetica][/FONT][FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Totalt 128 poäng![/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]/Arvid[/FONT]
[/FONT]
[FONT=helvetica]Totalt 128 poäng![/FONT]
[FONT=helvetica]
[/FONT]
[FONT=helvetica]/Arvid[/FONT]
Läs mer...