ThePikeFather: Stonefire Lures! Vilken betesbyggare! 30/9-15 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: Stonefire Lures! Vilken betesbyggare! 30/9-15

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: Stonefire Lures! Vilken betesbyggare! 30/9-15

För några veckor sedan fick jag ett mejl från min nya bekantskap Marcus Stenbrand som bygger beten under namnet Stonefire Lures. Det löd såhär:
    .
    “Hej Klas!*
    Marcus Stenbrand heter jag alias Stonefire.
    Det är så att jag har ett bete ur min fall-collection som är tillägnat dig. Så om du är intresserad får du gärna skicka din adress så drar jag iväg betet med posten! Mvh /Marcus.”
    .
    Att folk tänker på mig när de sitter hemma i byggarboan och gör beten gör mig på riktigt glad, nästan lite rörd.
    Men detta bete gott folk, det var bättre och finare än jag någonsin kunde tro. Knappt så jag kommer våga fiska det. Som alltid blir bilderna aldrig så bra som verkligheten är, men jag tycker ändå jag fick till det rätt bra.
    Det är i grund och botten ett trollingbete, men då jag sällan eller aldrig trollar beten så kommer det spinnfiskas. Nu efter telefonkontakt med Marcus så vet jag med säkerhet att det med fördel även kan spinnfiskas.
    Proffsigt inpackat med snyggt klistermärke!
    .

Verkar lovande, men det blev bättre kan jag lova.
    .

Från sidan. Lackningen är ett mästerverk! Färgen… Fall tobaco, sug på namnet. Mäktigt!!
    Marcus berättade att denna batch beten heter Fall collection, eller höstkollektion. Sen kommer han göra ett begränsat antal beten till varje årstid. Skoj idé!
    .

Ovanifrån. Snygg!!
    .

Underifrån. Gulguld, fantastiskt fina färger!
    .
    Convey Crank heter modellen och mäter in på 8″ eller om man vill 20cm. 114 gram tungt eller lätt och i en customfärg till mig som heter Fall Tobaco! Skeden, handmålad logotyp!! HANDMÅLAD!!

Handmålat
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 261 visningar