Inför Sportfiskemässan 2014 så fick jag ett sms från Marko “Markoolio” Lehtosalo.
Sms:et löd typ: “-Tja, sätt på radion typ 08:50, vi kör din låt i radio”.
Mässan öppnade klockan 9, och messet kom kanske klockan 08:30.
Jag ringde och väckte DjRobaCo och berättade den glada nyheten. Nu får vi vårat break och slår i Målilla, Skanör och Perstorp tänkte jag glad i hågen.
Jag satt med några andra bloggare precis vid huvudentrén, det var rätt mycket folk som stod och väntade på att mässan skulle öppna. Jag skämdes rätt mycket när jag maxade volymen för att höra min radiodebut live.
Kände mig duktigt självgod, men så är det ibland. Radiodebut är radiodebut.
Hur lät det då?
Såhär.
Mäktigt!
Får passa på att skicka ett tack till dig Marko som fixade och donade så Fiiiiiiska gäääädda fick höras ut i etern. *
Marko och Adam fick äran att träffa TPF på mässan senare under samma dag. *
.
Allt gott!
//TPF
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Sms:et löd typ: “-Tja, sätt på radion typ 08:50, vi kör din låt i radio”.
Mässan öppnade klockan 9, och messet kom kanske klockan 08:30.
Jag ringde och väckte DjRobaCo och berättade den glada nyheten. Nu får vi vårat break och slår i Målilla, Skanör och Perstorp tänkte jag glad i hågen.
Jag satt med några andra bloggare precis vid huvudentrén, det var rätt mycket folk som stod och väntade på att mässan skulle öppna. Jag skämdes rätt mycket när jag maxade volymen för att höra min radiodebut live.
Kände mig duktigt självgod, men så är det ibland. Radiodebut är radiodebut.
Hur lät det då?
Såhär.
Mäktigt!
Får passa på att skicka ett tack till dig Marko som fixade och donade så Fiiiiiiska gäääädda fick höras ut i etern. *
Marko och Adam fick äran att träffa TPF på mässan senare under samma dag. *
.
Allt gott!
//TPF
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)