gavleoring: Hubo Långsjön | En resa in till latmetarnas värld ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gavleoring: Hubo Långsjön | En resa in till latmetarnas värld !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• gavleoring: Hubo Långsjön | En resa in till latmetarnas värld !

Idag stog det latmete i Hubo Långsjön på schemat, siktet inställt på att få fånga grov regnbåge och ev. få vila lite medans powerbaiten får bjuda in regnbågen till dans!
    Idag hade jag kollegan Niklas med mig igen och denna gång hamnade vi nere vid Björkudden med sikte mot den grundare delen, där var det på tok för lugnt medans Joel och Oliver hade hamnat mitt på Djupet och där gick det lite bättre !
    Jag och Niklas körde ca. 5 timmar nere på Björkudden utan resultat sen skrek Joel att det fanns en ledig plats brevid dom på Djupet så dit for vi då! Tog bara 5 min ungefär innan min plinga drog igång sin ljuvliga musik och upp kom det en Regnbåge på 4,8kg som bjöd upp till en go fight!

4,8kg

Joel & Oliver hade en bra dag vid Hubo ! 4 fiskar upp och ett X antal fler påslag!
    Deras fiskar vägde 3,5 , 3,6 , 4,0 och 4,1 ! Grymt fiskat boys!

Nu blir det att ladda om inför Höstnappet som går av stapeln den 5/9 i Hubo Långsjön, Jag och Tony ska iallafall göra vårat bästa för att fånga en utav Hubo's svårflörtade regnbågar !

// Mackan

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 808 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 268 visningar