Gott folk,
24 oktober går finalen i Gädd-SM av stapeln i Karlskrona.
Dagen innan, alltså den 23 oktober drar jag och Tobias Larson ihop en betesbytar/betesbyggarkväll (BBK™) på restaurang Sjörök.
DU är bjuden! (Om du har åldern inne, alltså över 18år!)
Tanken är alltså inte en sluten kväll för några få utvalda utan mer med den sociala fiskebiten i fokus.*Dit du kan ta med träbeten eller finbeten och byta med oss andra, och träffa ett schysst gäng betesbyggare.
.
Planen:
Träffas kring eftermiddagstid, dricka ngn dryck, snacka fiske och annat skoj. Kika på beten, beggat och nytt, köpa och byta om man vill och sen äta tillsammans på Sjörök. Vi har finklätt erbjudande om*att kring*20.00-21.00*dra av en pizza+bärs/vin/nonalcohol för ish-160kronor. (Kan tillkomma eller dras av ngn 10-krona. Men där i krokarna prismässigt.
.
Just i detta nu när jag skriver detta har 9 betesbyggare sagt att de kommer närvara och visa beten och sälja till oss spekulanter, sen är vi 14 vanliga dödliga so far som anmält intresse.
(Saknas du i listan men har anmält dig, så mejla mig igen!)
Dessa har anmält sig att de kommer:
Klas Skoglund
Tobias Larson
Peter Söderlund, a
Leffe R Eriksson, a
Fredrik Eriksson
Robert Gäddai Knight Karlström
Anders Henriksson
Tobias Gren, b
Otto Petersson, b
Christian Johansson, b
Leif Green, b
Emil Larsen. (Masjävlar).
Toni Niemi, c
Roger Karlsson, c.
.
De betesbyggare som anmält att de kommer är:
-TN Lures, Tommy Nielsen.
-Esox Gear, Steve McVey.
-Brobaits, Thomas Olsen.
-NilleLures, Andreas Nilsson.
-Jenzza Lures, Jens Norblad.
-SundinBeten, Kent Sundin.
-NettelBaits, Björn Nettelbladt.
-VeroLures, Stefan Elwe.
-LocoBayLures, Micke Dahlberg..
.
Så är du betesbyggare och vill vara med? Mejla (thepikefather@hotmail.com) eller kontakta mig på FB. (Klas Skoglund)
Är du sugen på att ta med dig beten och byta?*Mejla (thepikefather@hotmail.com) eller kontakta mig på FB. (Klas Skoglund)
Eller vill du bara komma och sänka ett par tre valfri drycker i flaska eller glas, kanske käka med oss, men kanske mest kika och köpa beten av betesbyggare eller beggat från oss andra?*Mejla (thepikefather@hotmail.com) eller kontakta mig på FB. (Klas Skoglund).
Så sluta tänk, kontakta mig och anmäl ditt intresse!! *![Leende](https://www.fiskesnack.com/core/images/smilies/smile.gif)
.
Varmt välkomna!!
Allt gott!
//Klas aka TPF
![](https://pixel.wp.com/b.gif?host=thepikefather.wordpress.com&blog=34519658&post=8872&subd=thepikefather&ref=&feed=1)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
24 oktober går finalen i Gädd-SM av stapeln i Karlskrona.
Dagen innan, alltså den 23 oktober drar jag och Tobias Larson ihop en betesbytar/betesbyggarkväll (BBK™) på restaurang Sjörök.
DU är bjuden! (Om du har åldern inne, alltså över 18år!)
Tanken är alltså inte en sluten kväll för några få utvalda utan mer med den sociala fiskebiten i fokus.*Dit du kan ta med träbeten eller finbeten och byta med oss andra, och träffa ett schysst gäng betesbyggare.
.
Planen:
Träffas kring eftermiddagstid, dricka ngn dryck, snacka fiske och annat skoj. Kika på beten, beggat och nytt, köpa och byta om man vill och sen äta tillsammans på Sjörök. Vi har finklätt erbjudande om*att kring*20.00-21.00*dra av en pizza+bärs/vin/nonalcohol för ish-160kronor. (Kan tillkomma eller dras av ngn 10-krona. Men där i krokarna prismässigt.
.
Just i detta nu när jag skriver detta har 9 betesbyggare sagt att de kommer närvara och visa beten och sälja till oss spekulanter, sen är vi 14 vanliga dödliga so far som anmält intresse.
(Saknas du i listan men har anmält dig, så mejla mig igen!)
Dessa har anmält sig att de kommer:
Klas Skoglund
Tobias Larson
Peter Söderlund, a
Leffe R Eriksson, a
Fredrik Eriksson
Robert Gäddai Knight Karlström
Anders Henriksson
Tobias Gren, b
Otto Petersson, b
Christian Johansson, b
Leif Green, b
Emil Larsen. (Masjävlar).
Toni Niemi, c
Roger Karlsson, c.
.
De betesbyggare som anmält att de kommer är:
-TN Lures, Tommy Nielsen.
-Esox Gear, Steve McVey.
-Brobaits, Thomas Olsen.
-NilleLures, Andreas Nilsson.
-Jenzza Lures, Jens Norblad.
-SundinBeten, Kent Sundin.
-NettelBaits, Björn Nettelbladt.
-VeroLures, Stefan Elwe.
-LocoBayLures, Micke Dahlberg..
.
Så är du betesbyggare och vill vara med? Mejla (thepikefather@hotmail.com) eller kontakta mig på FB. (Klas Skoglund)
Är du sugen på att ta med dig beten och byta?*Mejla (thepikefather@hotmail.com) eller kontakta mig på FB. (Klas Skoglund)
Eller vill du bara komma och sänka ett par tre valfri drycker i flaska eller glas, kanske käka med oss, men kanske mest kika och köpa beten av betesbyggare eller beggat från oss andra?*Mejla (thepikefather@hotmail.com) eller kontakta mig på FB. (Klas Skoglund).
Så sluta tänk, kontakta mig och anmäl ditt intresse!! *
![Leende](https://www.fiskesnack.com/core/images/smilies/smile.gif)
.
Varmt välkomna!!
Allt gott!
//Klas aka TPF
![](https://pixel.wp.com/b.gif?host=thepikefather.wordpress.com&blog=34519658&post=8872&subd=thepikefather&ref=&feed=1)
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)