ThePikeFather: Sun City Predator Show 5-6 september 2015. Ses där!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: Sun City Predator Show 5-6 september 2015. Ses där!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: Sun City Predator Show 5-6 september 2015. Ses där!!

Sun City Predator Show 2015 tar plats i Karlstad 5-6 september. Så mindre än en månad kvar till detta trevliga evenemang tar plats. Jag är laddad till tänderna!!

SCPS har även en Facebooksida, in och gilla den vetja! *
    .
    Själva skriver SCPS såhär om sitt evenemang:
    “Sun City Predator Show har sportfiske och det moderna predatorfisket som röd tråd.
    Spinnfiske, trolling, vertikaljigg, mete m.m. efter gädda, öring, gös, lax, abborre samt det spännande nya havsfisket efter havets jägare så som hälleflundra och torsk m.fl. – kanske glider det också förbi någon fluga.
    Betesbyggare kommer att visa upp sitt hantverk och tävla om titeln Sveriges bästa betesbyggare.”
    .
    Ska man summera texten ovan så handlar mässan om gäddfiske och betesbyggare. Eller så väljer jag i alla fall att läsa texten, öring, lax… jaja. Haha… Bra kanske att det finns för flera smaker. *
    Jag väljer att närvara i gäddans tecken! Jag tillsammans med Mattias J Fors kommer vara där som utställare för Svenska Gäddklubben och snacka med alla besökare. Eller kanske inte alla så,*det kanske är omöjligt!? *

Men jag tycker definitivt att om du som besökare kommer på mässan så måste ni komma och säga hej till mig och MJF!
    .
    Bakom hela den här sköna grejen med SCPS står Pontus Wallin och Erik Nilsson samt*Lennart Åhs som arrangörer. Mäktigt och skoj!!
    .
    Så jag hoppas du och jag ses på SCPS!!
    .
    Väl mött!
    //TPF

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 244 visningar