[FONT=Verdana]Som ni sett så har jag mest fiskat med min son på
sistone, vilket är fantastiskt roligt [/FONT][FONT=Verdana]och det har inte
funnits utrymme för "eget" fiske rent tidsmässigt!
Laxsäsongen [/FONT][FONT=Verdana]gick i stå för mig, jag tappade både
ork och intresse för att trängas vid älven, att jag [/FONT]
[FONT=Verdana]sedan tappade de fiskar som jag lyckades kroka
gjorde inte saken bättre, 15 stycken [/FONT][FONT=Verdana]totalt och
flera som jag drillade hyfsat länge men
som alltid klev av. [/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]Men att få tillbringa tid med "Smolten" vid sjön har varit rena spa- kuren för mig. [/FONT][FONT=Verdana]Tre till fyra timmars fiske har det oftast blivit, och det har varit jag som signalerat [/FONT][FONT=Verdana]att nu borde vi åka hem medan han velat stanna. Jag hoppas och vet att vi fått fina [/FONT][FONT=Verdana]upplevelser som säkert kommer finnas kvar hos honom den dag jag inte finns mer, [/FONT][FONT=Verdana]fångster är ju jättekul visst men våra diskussioner om allt annat som trollsländor, [/FONT]
[FONT=Verdana]myror, elaka bromsar, och inte att förglömma den där "jättefeta" grodan vi hittade [/FONT][FONT=Verdana]på stigen ner till sjön har gett så mycket mer. Avslutningsvis så ligger storfiskaren i sitt rum och snusar, [/FONT][FONT=Verdana]antagligen fick han lite material med sig från skogen ikväll som han nu bearbetar i sitt lilla huvud![/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
sistone, vilket är fantastiskt roligt [/FONT][FONT=Verdana]och det har inte
funnits utrymme för "eget" fiske rent tidsmässigt!
Laxsäsongen [/FONT][FONT=Verdana]gick i stå för mig, jag tappade både
ork och intresse för att trängas vid älven, att jag [/FONT]
[FONT=Verdana]sedan tappade de fiskar som jag lyckades kroka
gjorde inte saken bättre, 15 stycken [/FONT][FONT=Verdana]totalt och
flera som jag drillade hyfsat länge men
som alltid klev av. [/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]Men att få tillbringa tid med "Smolten" vid sjön har varit rena spa- kuren för mig. [/FONT][FONT=Verdana]Tre till fyra timmars fiske har det oftast blivit, och det har varit jag som signalerat [/FONT][FONT=Verdana]att nu borde vi åka hem medan han velat stanna. Jag hoppas och vet att vi fått fina [/FONT][FONT=Verdana]upplevelser som säkert kommer finnas kvar hos honom den dag jag inte finns mer, [/FONT][FONT=Verdana]fångster är ju jättekul visst men våra diskussioner om allt annat som trollsländor, [/FONT]
[FONT=Verdana]myror, elaka bromsar, och inte att förglömma den där "jättefeta" grodan vi hittade [/FONT][FONT=Verdana]på stigen ner till sjön har gett så mycket mer. Avslutningsvis så ligger storfiskaren i sitt rum och snusar, [/FONT][FONT=Verdana]antagligen fick han lite material med sig från skogen ikväll som han nu bearbetar i sitt lilla huvud![/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)