gavleoring: Älvkarleby | Allmänt trögt men " Becke" drog en riktig fin lax - vikt 18, - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gavleoring: Älvkarleby | Allmänt trögt men " Becke" drog en riktig fin lax - vikt 18,

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• gavleoring: Älvkarleby | Allmänt trögt men " Becke" drog en riktig fin lax - vikt 18,

[FONT=Verdana]Jag tror att många hade rätt höga förväntningar den här torsdagen - vindar som
    var riktigt varma samt en sol som till och från slösade sina strålar över älven-
    gav hopp till de som fiskade! Idag bör det stiga fisk, var det som det pratades mest om
    denna dag/kväll. Men dessvärre var det riktigt trögt, trots många spö-svingare på
    plats, ca.15-20 som fiskade på Korallen, fasta - pumpen ca.15 man. Jag höll till vid
    fasta även denna dag, mycket gemyt och trevlig samvaro men fisket gick även
    här trögt. Om jag ska summera dagen lite kortfattat, så drog Hamdi från Järfälla två laxar
    den här dagen- en på hela 13,35 kg samt en mindre på 6,5 kg! Stort grattis![/FONT]
    [FONT=Verdana][/FONT]
    [FONT=Verdana]En av två laxar den här dagen - 13,35 kg! Grattis Hamdi![/FONT]
    [FONT=Verdana]
    [/FONT]
    [FONT=Verdana]Frampå kvällen hördes rop nedströms, och det var "Becke" som dirigerade en rejäl fisk! Efter en rejäl fight kunde så en rejäl bit lyftas upp med håven! Hela 18,75 kg!!

[/FONT]
    [FONT=Verdana]Becke med en "F E T " lax - Grattis! (Film från fighten kommer)[/FONT]
    [FONT=Verdana][/FONT]

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 242 visningar