ThePikeFather: En veckas gäddfiske i norr. Pepp pepp! 2/6-15 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: En veckas gäddfiske i norr. Pepp pepp! 2/6-15

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: En veckas gäddfiske i norr. Pepp pepp! 2/6-15

Jag tycker om fiske, och då talar jag om en viss art. Arten är gädda. Det kanske inte kommer som någon nyhet för de flesta.
    Oftast som bekant så har man andra saker i livet som måste prioriteras också, vänner, familj, jobb, fritid (utöver fisket), hem, bil, natur, friskvård, sömn, städning och så vidare. Ja ni hajar grejen. Under säsong och årstid så kommer jag*personligen*ut olika mycket, men oftast, en kanske två pass per vecka. Ibland mer och ibland naturligtvis mindre.
    MEN, på söndag, jag vill bara nämna lite lätt i förbifarten att jag EsoxGearSteve och hans polare Alex drar norröver i landet och fiskar i en hel jäuvfla vecka! Fiske efter gädda står på menyn. På plats ska även finnas WI-FI finnas, så jag kan nästan lova, att om allt funkar kommer det statusuppdateringar och blogginlägg pö om pö vad resan lider.

.
    Så idag ska jag en sväng förbi Söders och handla en resepresent till mig tror jag. Inte bestämt mig än. Men något är man värd tycker. *
    .

Pepp pepp pepp!
    .
    Så i veckan blir det till att packa. Ingen aning om hur väder och vind blir, jag packar allt i klädväg. Sen självklart beten, jag kan inte få nog av beten. Det blir en monsterbag full med beten och någon hink eller två. Så kan man alternera betena i hinkarna efter vad gäddorna gillar väl på plats. Perfekt!
    .
    Sen har jag fått inneboende. Mina föräldrar får låna min lägenhet när jag är borta, perfekt. Lika bra o ta med alla beten då, så de inte pillar och förstör en massa. *
    .

.
    Allt gott!
    //TPF

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 244 visningar