ThePikeFather: Ett bete i brevlådan jag blev rörd av. Nisse Lures! 21/5-15 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ThePikeFather: Ett bete i brevlådan jag blev rörd av. Nisse Lures! 21/5-15

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ThePikeFather: Ett bete i brevlådan jag blev rörd av. Nisse Lures! 21/5-15

Igår när jag kom hem låg det ett grönt paket på dörrmattan. Inget konstigt i det. Kommer ofta gröna kuvert av någon konstig anledning hem till mig? (Inte så konstig kanske om man är sportfiskare). *
    .
    Men igår var det speciellt. Kanske det finaste innehåll i ett grönt kuvert som jag någonsin fått.
    .
    Bakgrund:
    På Sportfiskemässan här iår träffade jag bland annat två unga killar som kom och hälsade på mig i min monter. Nils och Alexander. Unga fantastiskt trevliga personer, ett möte som gjorde mig glad. Nils berättade att han skulle börja bygga beten och sa att jag skulle få ett bete framöver när de var klara.
    Så här om veckan så skrev Nils på Facebookchaten och efterfrågade min adress.
    Igår var dagen då betet kom i brevlådan.
    Nils, jag blev på riktigt rörd av ditt fina arbete med ditt bete. Rörd över att du skickade ett av dem till mig. På riktigt!
    Ett fantastiskt stort tack till dig!
    .
    Nils sa att han fått mycket hjälp av min betesbyggarguide för att komma igång med sin betestillverkning. Jag vet att min betesbyggarskola hjälpt många i vårt avlånga land och det är alltid glädjande när man får feedback.

Nils “Nisse Lures”. En lovande betesbyggare.
    .
    Nisse Lures heter Nils som betesbyggare, betet är tillverkat i furu, har rassel inbyggt och sex*lager epoxy. Betet jag fick heter NisseLures Tail. Sjukt imponerande att du Nils som 15-åring tillverkat detta bete. Ser otroligt*fint och välgjort ut!
    För att vara dina första beten Nils är det otroligt vilket snyggt bete du gjort!
    .
    Blir provfiske redan på lördag!! *
    .

Sjukt vackert. Bilderna gör inte betet rättvisa till 100%. Det är riktigt välgjort!
    .

Grym färgsättning!
    .

Orange buk.
    .

Tror verkligen på orange/vit/blå/svart och glitter på det!
    .
    http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 780 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 240 visningar