Vertikalträffen Meet&Catch 2015 | JoHall's Vertikal blogg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vertikalträffen Meet&Catch 2015 | JoHall's Vertikal blogg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vertikalträffen Meet&Catch 2015 | JoHall's Vertikal blogg

I helgen gick Meet&Catch av stapeln och det vart en given fullträff! Laddad till bristningsgränsen startade jag resan ner mot Ljungby tidigt Onsdag morgon och några timmar senare *började ett olidligt sug kännas…

Ljungby
    Väl framme tankas båt och bil och det blir ett besök hos Pontus Bengtsson på Intersport. Några tusen fattigare bär det av sista biten ut till Bolmens camping.
    Nyckel till stugan hämtas upp och fixar till det med båtplatser för mig och mina grymma vänner Filip Sjöstrand och Kalle Rosensköld som jag delar stuga med.
    Det blåser givetvis galet mycket så jag packar in mig i stugan och fixar med utrustningen tills Kalle dyker upp. Båtarna sjösätts och sen blir det grill middag och ett par pilsner innan det är*dax att somna in.
    Klockan 05:00 är det upp och hoppa! Fiske hela dagen
    Gös 81 cm

Vi kör sen in till Ljungby och handlar upp mat och lite annat innan det blir grill middag och stugmys med*David Sundberg, Sara Enoksson, Kalle Rosensköld, Magnus Torpman, Robin Persson,*Jonas Andersson, Katarina Karlsson och River
    Fredag morgon och klockan ringer 05:00 Fiske hela dagen även denna dagen får jag en skaplig Gös på 81 cm Dessa är dock de ända vettiga fiskar jag landar under Meet&Catch
    Gös 81 cm

Lördag är träffens huvud dag med middag, mingel och annat skoj. Givetvis fiskas det även denna dag och till kvällen runt 18:00 har jag trailat upp båten för denna gång då prognosen*lyder 18 m/s för söndagen. I stället ansluter jag till festligheterna. Kollar in Björn Tunmats nya Båt Nextline 460 som ser riktigt grym ut
    Nextline 460

Här kommer lite bilder från middag, prisutdelning, sjönsång, mm.
    Prisutdelning

Middag

Filip tar ton

Björn demonstrerar ”Gösräddaren”

Det har vart en kanon träff och ett grymt stort tack till*Mattias Ekdahl, Pontus Bengtsson, Ola Damberg, Niklas Aspegren och Daniel Aspegren och alla andra deltagare
    Vi ses 2016

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    http://vertikalblogg.wordpress.com/

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 780 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 240 visningar