"Grymt snabba leveranser" med mera. | Skitviken deluxe - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Grymt snabba leveranser" med mera. | Skitviken deluxe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • "Grymt snabba leveranser" med mera. | Skitviken deluxe

    I tisdags beställde jag en ny elmotor från en större webshop med förhoppningar att få hem den innan valborg. En av anledningarna till att jag beställde från just den affären är att dom säljer in sig mycket på deras "snabba leveranser". Dock har jag efter ett par ordrar inte märkt någon större positiv skillnad från dom och andra shoppar, snarare tvärtom.
    Exempelvis beställde jag lite grejer från den butiken och Sportfiskegiganten i påskas samma dag och fick då Sportfiskegigantens leverans den andra vardagen efter beställningen (tummen upp!) och den andra "snabba" butiken kom dagen efter det.
    Nu gick i vilket fall elmotor-ordern iväg under torsdagen med posten och det är jag lite smått besviken över, i alla fall nu när man hävdar att man ska vara ovanligt snabb.

    Idag inhandlade jag även ett nytt Tudor batteri och en schysst c-tek laddare från en båttillbehörs-butik här i stan. Jag måste nog påstå att det är det sämsta bemötande jag fått någonsin i en butik, inte ett leende eller glad människa i hela affären och stämningen kändes allmänt uppgiven. I fortsättningen blir det nog att åka någon annanstans och handla!

    Nu i veckan måste jag också smacka ihop ett fäste för elmotorn på jobbet då det är lite dåligt med utrymme på akterspegeln. Jag har en liten plan på hur jag ska gå tillväga och jag återkommer med slutresultatet, förhoppningsvis blir det nog ganska schysst!





    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 738 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
90 svar
6 209 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 443 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Startad av Team Colibri, 2023-12-02, 08:16
25 svar
1 089 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Startad av Team Colibri, 2024-07-17, 11:17
0 svar
85 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Team Colibri  
Arbetar...
X