Team Colibri: Trollingfestival på Tyrifjorden - live - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Colibri: Trollingfestival på Tyrifjorden - live

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Colibri: Trollingfestival på Tyrifjorden - live

Som jeg har skrevet om før er det trollingkonkurranse på Tyrifjorden denne helgen. Tanken er å prøve å legge inn litt smårapporter på bloggen underveis.

Trenger du en påminnelse om hva det dreier seg om så finner du informasjonen her:

Grytidlig opp i dag for å rekke skippermøte på Vikland 07.00. Etter litt kalkulering ble matrosen(e) og jeg enige om at jeg kjører bil til skippermøtet og så til båten for å spare både tid og drivstoff. Det er fire mil tur-retur Storøen-Vikland tvers over Tyrifjorden. Selv om det er mye lenger med bil å kjøre rundt, går det både fortere og blir billigere. Da kan også resten av mannskapet sove litt lengre, noe de sikkert vet å sette pris på. Skulle det blåse opp er fire mil med stampekjøring i båten uansett ikke særlig fristende.

Det har kommet endel båter, men fjorårets rekordantall på 41 båter kommer man neppe i nærheten av. 20-25 er nok nærmere.

Neste stopp blir båten ved Storøen, men jeg henger på Vikland en stund til så det ikke er noen tvil om at jeg starter på riktig tidspunkt. Fisket begynner 09.00, tvi tvi.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 808 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 268 visningar