Hela helgen har jag tillbringat i Västerås på en stor innebandy turnering där min son kämpade om en fin guldmedalj…framåt kvällen kom jag hem och med rådande vårväder var jag tvungen att kolla med Freddan om han hade möjlighet att köra en kort kvällstur, och självklart lurade man med honom!
När vi kom ut tilltog vinden och det blåste kraftig nordanvind men men….någon timme kan vi iallafall köra.
Idag fiskade vi främst i vikarna för att se om leken var igång men ingen lek i dem vikarna! Freddan fick ett par mindre fisk och jag bara ett hugg! Men efter att ha sovit och drömt om gäddfiske på ett golv i ett klassrum en hel helg så var det hugget tillräckligt för att glädja mig

/Micke

Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
När vi kom ut tilltog vinden och det blåste kraftig nordanvind men men….någon timme kan vi iallafall köra.
Idag fiskade vi främst i vikarna för att se om leken var igång men ingen lek i dem vikarna! Freddan fick ett par mindre fisk och jag bara ett hugg! Men efter att ha sovit och drömt om gäddfiske på ett golv i ett klassrum en hel helg så var det hugget tillräckligt för att glädja mig

/Micke
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)