Team PILF: Superrutinerade newbisarna – Team Helan & Halvan - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team PILF: Superrutinerade newbisarna – Team Helan & Halvan

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team PILF: Superrutinerade newbisarna – Team Helan & Halvan

Då börjar vi närma oss, den 11:e är nära nu. Bara en långhelg som skall avklaras och där med lite fiske kanske ?
    Team Helan & Halvan kommer här, när det gäller tävlingen så är dessa herrar livsfarliga TRO MIG !!
    1.
    Team Helan & Halvan, vad är det för namn ? kan vi få en förklaring tack
    Vårt team heter helan & halvan och skapades nyligen men Daniel har alltid tyckt att jag är en tjockis och jag har kallat honom liten och klen
    2.
    Ni är ett Göteborgs gäng som kommer, hur i hela friden hamnade ni med i Stekarns Stölpe ? Utveckla gärna svaret lite
    Jag blev inbjuden till stekarns stölpe om jag inte minns fel

3.
    Ni är 2 fesketokar som har lite prylar om jag gissar rätt. Ge oss era favorit drag i dessa kategorier och varför just dessa är favvisar :
    Trolling,*Spinn,*Jerk
    Trollar väldigt sällan men när jag gör det så blir det oftast westins jätte, flytande blå, den går på bra djup och har fin gång. Spinn har jag som favorit, blue fox buzzer, det är grymt effektivt och ruskigt kul när gäddorna bryter ytan i en stor kaskad och adrenalinet pumpar när man ser plogen följer och sen klipper till. Jerkbetet som är min favo är buster jerk shallow skitmörten, den fångar mycket fisk och har fint häng i vattnet vid paus, och det är då dom klipper till.
    4.
    Om ni fick välja fritt en plats i världen att åka och fiska på, vart åker ni då och vad kommer ni fånga där ?
    Plats i världen ??? Jag vet inte var men arten finns lite överallt och det är att ta stor tonfisk på fluga.
    5.
    Om ni fick välja på pannbensfiske och chansen på EN stor fisk, men bara chansen… eller en huggsexa ut över det vanliga och toppfiskar kring 5-7kg. Vad hade ni valt då och varför ?
    Jag hade valt att få chansen att få en riktigt stor tonfisk, tänk en rusning på 200 m i ett svep och en gubbe står bredvid med en hink vatten och kyler ner både dig och rullen.
    Morgan Lindblom

Share

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)
    Team PILF - 2,5 dåre i en båt......

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 803 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 265 visningar