Ny samarbetspartner, Outworks.fi | BigPig Fishing Team - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny samarbetspartner, Outworks.fi | BigPig Fishing Team

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny samarbetspartner, Outworks.fi | BigPig Fishing Team

Vill presentera vår nya samarbetspartner med ett kort inlägg. Faller ganska naturligt att vi inledde ett
    samarbete med just Outworks.
    I vårt fiske krävs kvalitetsskor på våra fötter, en viktig länk som inte får svika. En annan sak som vi föll för var att det är en företagare från nejden och det stöder vi till 100%. Skor som vi använder oss av nu är Powerboots och de har funkat väldigt bra under årets kallare månader. Nu till våren när det blir varmare kommer det nog bli ett par Alpina, väldigt fina skor!

Gå in och besök Outworks.fi, finns också andra artiklar än skor. Förutom webshop finns det också en butik om man vill prova någonting.

Vill slutligen slå ett slag för en produkt jag fick upp ögonen för när jag var på besök.
    Riktiga broddar för blankisarna eller när man ska fiska från iskanten och inte vill halka i. Det senare nämnda kommer jag använd dem till nu. Har hunnit testa dem på ett ismetepass förra helgen och greppet var något enastående. Gled inte av skon heller som vissa modeller jag provat. Funkar också att åka spark med, broddarna är såpass långa (runt 1 cm fram).

Direktlänk till broddarna.

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 781 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 244 visningar