I samarbete med Fisheco så kommer jag att blogga på deras sajt om World Carp Classic Junior 2015 och det känns riktigt kul att få chansen att visa upp karpfiske för en bredare skara läsare och lyfta fram ett viktigt evenemang. WCC Junior är som bekant en välorganiserad fisketävling med ett enormt mediapådrag bakom* men också en insamling till förmån för cancersjuka barn och forskning om leukemi.
Den 7 mars offentliggör jag och Henrik Hansen vilka de lyckliga representanterna för Sverige blir och är ni inte på Mete- & Predatormässan som Sporting i Örebro anordnar så kan ni kolla in bloggen för att få en kort presentation av de två unga killarna.
Från och med i dag så kommer ni att kunna följa allt kring det Svenska laget men även Danmarks och Norges lag på www.fisheco.se/blogg/jvmikarpfiske
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)
Den 7 mars offentliggör jag och Henrik Hansen vilka de lyckliga representanterna för Sverige blir och är ni inte på Mete- & Predatormässan som Sporting i Örebro anordnar så kan ni kolla in bloggen för att få en kort presentation av de två unga killarna.
Från och med i dag så kommer ni att kunna följa allt kring det Svenska laget men även Danmarks och Norges lag på www.fisheco.se/blogg/jvmikarpfiske
Läs mer...
(Detta inlägg har postats automatiskt)