Team Colibri: Snekkerbua - norske håndlagde woblere - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Colibri: Snekkerbua - norske håndlagde woblere

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Colibri: Snekkerbua - norske håndlagde woblere

Terje Thon er mannen bak Snekkerbua. Han er en ivrig trollingfisker, som dessuten har vist svært så nevenyttige evner tidligere. Det er flere (inkludert meg) som har fått tips av ham om hvordan trollingbåter kan utstyres og innredes.
    Men Snekkerbua handler ikke båter, det handler om woblere. Terje har to modeller i produksjon allerede, som han kaller Troll. De har samme silhuett, men kommer i henholdsvis 90 og 110 millimeter.

Troll fargevarianter
    Jeg var på årsmøtet til Hadeland og Ringerike Trollingklubb sist helg for å holde et foredrag om dybdekart.no. Terje er en av ildsjelene i klubben, og det var nok ikke helt tilfeldig at klubbens avskjedsgave til foredragsholderen var nettopp en Troll. Jeg er derfor blitt stolt eier av en stykk Troll 90.

"Min" farge
    Ikke vet jeg om Terje har utviklet evner som tankeleser, men akkurat den fargen er en av mine desiderte favoritter til trolling etter ørret i klart vann. Denne tassen kan garantert se frem i mot mange timer i vannet i Tyrifjorden.

Finishen på woblerne holder høy kvalitet, og jeg mistenker at de går meget pent i vannet. De er ekstremt lette, så dette er ikke noe å kaste med, men så lette woblere pleier å få fin gange. Det blir spennende å se den i vannet, sannsynligvis får den sitt første bad i Oslofjorden om noen dager.

I følge Terje er en ny modell på gang også. Modellen kommer sannsynligvis til å hete Troll 90s, har smalere kropp enn Troll 90 og sadelskje av samme type som Rapala Scatter Rap.

Siden woblerne også spraylakkeres for hånd, kan farger tilpasses kundens ønsker. Fargene på de øverste bildet er i så måte å anse som eksempler. Man kan også få relakkert gamle slagere, slik som denne pluggen som har fått nytt liv:

Lakkeringsjobb
    Ta kontakt med Snekkerbua for priser og alternativer. Du finner Snekkerbua på Facebook:
    Snekkerbua LINK

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
12 svar
3 802 visningar
3 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
87 svar
6 260 visningar